Harkitsetko Kokoomuksen äänestämistä kuntavaaleissa?

Anonyymi

Äänestä tyhjää. Niin Kokoomuskin tekee.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vänrikki nappula ei tiedä mitä tehdä mutta ovelasti sittenkin tukee sossuja jotta pääsis hallitukseen. Muutaman miljardin vastuut ei paina vittujakaan politiikassa kunhan päästään valtaan.

• Anonyymi

Nyt teki Kokoomus karhunpalveluksen kuntavaaliehdokkailleen. Minä en aio äänestää kookomuksen ehdokasta kuntavaaleissa, enkä eduskuntavaaleissa, kuten olen tähän asti tehnyt. Täytyypä katsoa uutta sopivaa puoluetta ja ennenkaikkea ehdokasta. Ryhmäpäätöksellä kansanedustajan sitominen äänestyksissä on minusta moraalitonta toimintaa joka vaikuttaa siltä kuin ei luotettaisi kansan valitseman ehdokkaan omaan järjenkäyttöön. Katsovatko he, jotka ovat äänestyskäyttäytymisestä päättäneet olevan itsellään ylivertaisen älyn muihin puolueensa kansanedustajiin verrattuna.

• Anonyymi

Tämä on käynyt kyllä mielessä. Ikäni olen kokoomusta äänestänyt, ja joka vaaleissa. Kotoa opittuja tapoja molemmat. Nyt taidan tehdä poikkeuksen, käyn kyllä äänestämässä mutta jätän tyhjän lapun. Aku Ankkojen tai kirkkoveneiden piirteleminen on minusta lapsellista, mutta tyhjä vaalilippu saa olla protestini.

Orpo vihjailee että EI:n äänestäminen elpymispaketista vie Suomen samaan porukkaan Puolan ja Unkarin kanssa. Mutta onko se huono asia? Molemmat saavat miljardeja elpymispaketista, ja esimerkiksi Unkari suunnittelee verotuksen poistamista alle 25-vuotiailta näillä elpymisrahoilla.

• Anonyymi

Mikäli elpymispaketti hylätään äänestyksessä niin ei hätää jäähän meille yksi ystävä. Sixten Korkmanin mukaan. Vladimir Putin.

• Anonyymi

korkman nykyäänkin esiintyy asiantuntijana, ja se oli aiemmin se turha jeppe, joka oli neuvottelemassa eu-liittymissopimuksen, joka oli sekin heikko!!
        Se ns. --- asiantuntemus on siis pelkkää fuulaa!!

Kokomus on selvä juudas puolue, ja inhoittava pskajoukko. Teollaan sen monesti ennenkin osoittanut.

• Anonyymi

Äänestän TYHJÄÄ !

• Anonyymi

En ole vielä päättänyt ketä äänestän kun en ole vielä katsonut ehdokaslistojakaan. Onkohan Jukka Kopra ehdokkaana, voisin äänestää jos hän eduskunnassa kannattaa eu elpymispaketin hyväksymistä. No, aikaa kuntavaaleihin on vielä.

• Ei kun josko sittenkin harkitsisi jonkun numeron piirtämistä äänestyslippuun?
      Uskaltaisiko? Vai suuttuuko joku?
      Ja sitten kun pitäisi vielä valita mikä numero siihen lappuun tulee... mie romahan!

• Anonyymi

En.
      Katsoin ehdokaslistaa. Olin yllättynyt...
      Kokoomuksen kannattaisi ehkä tarkistaa ehdokkaiden viralliset sukunimet.

Varmaan vaatimuksena kunnallisvaaleissa on kuitenkin oikea, virallinen, nimi?
      Vai voiko ehdokas vain keksiä pyrkimyksilleen sopivimman sukunimen?

• Anonyymi

Sitoutumaton Kokoomuksen listalla lupaa hyvää: maalaisjärkeä, talousosaamista, elinkeinojen edistämistä ja äänestämistä omantunnon mukaan. Ei huono.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe