Kun yritän kirjautua yahoo sähköpostiin tulee vaatimus puhelimeni numerosta ja lisäkirjoitus jossa lukee että olen ensimmäistä kertaa ko. koneella, mikä ei pidä paikkaansa. Siis pääsen mailiini vain kun lähettävät koodin sinne mutta uusi juttu on että nyt ei automaatti vastaa siihen. Kun yritin penkoa mahdollisuutta ongelmanetsintään löysin jonkun tempun ja siihen tuli vastaukseksi että olen jo käyttänyt yahoota 24 tunnin sisällä tarpeeksi (englanniksi).
KANNATTAA unohtaa koko maili koska se on huonoin mutta minulla siellä tärkeitä juttuja itselleni jotka haluaisin siirtää tai tulostaa. Joka tapauksessa kannattaa jossain vaiheessa lopettaa se.
Tarvitsen kipeästi täällä apua ongelmaan???
Kirjautuminen yahoo sähköpostiin
6
396
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaisen ilmoituksen tullessa ei varmaan voi mitään muuta kuin odottaa seuraavaan päivään että tuo 24 tunnin rajoitus poistuu, jonka jälkeen kirjaudut sinne ja otat talteen kaiken siellä olevan tiedon ja vaihdat toiseen sähköpostiin...
- Anonyymi
Siinä kysytään ensimmäiseksi;
Käyttäjänimi, sähköpostiosoite tai matkapuhelinnumero
Siis, joku noista, ei kaikkia.- Anonyymi
E-Mail osoite ja salasana riittää ja uutena tänään huomasin että "En ole robotti" täytyy hyväksyä .
- Anonyymi
Eli kun ei osaa ja ymmärrä niin palvelun voi haukkua.
- Anonyymi
Eikai kukaan enää käytä moista roskapostia..
- Anonyymi
Miten niin roskapostia, ei ole tullut minulle mitään roskapostia, johtuisiko siitä etten jakele osoitettani joka paikkaan, niin kuin eräät tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124