Helenan näky Suomesta kalterien takana
Näin näyn, jossa Suomen lippu oli salossa, mutta sen vieressä olevat puun oksat peittivät lippumme sen näköisesti kuin ne olisivat muodostaneet kalterit lippumme eteen.
Tämä on hyvin kuvaavaa ja kaikki valveutuneet ihmiset tietävät sen, ettemme ole olleet Europan unioniin liittymisen jälkeen enää täysin itsenäisiä.
Samalla Herra puhui, että hän vapauttaa lippumme liehumaan vapaasti, kunnia Jumalalle.
Jouko Pihon kommentti:
Näky on tosi: Suomi on vankilassa. Mutta niin tapahtuu, että lippumme liehuu vielä vapaasti eli Suomi tulee eroamaan EU:sta ja palaa takaisin täyteen itsenäisyyteen.
Helenan näky Suomesta kalterien takana
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Millä aineilla näkee tuollaisia painajaisia. Kannattaa hommautua vieroitukseen.
- Anonyymi
Kirjotatko tänne maksettuna, vai siksi, ettei ole omassa elämässä enää mitään pengottavaa?
- Anonyymi
Aloitus on pelkkää onttoa puuhaa.
Ei tarvita näkyjä ja profetioita siihen, ettei Suomi ole enää ns. itsenäinen kansakunta.
Jouko Piho kuitenkin jauhaa jatkuvasti tätä lajia:
puuta, heinää, olkia.... - Anonyymi
Jos käyttää oikeita aineita, voi nähdä erikoisia unia.
Mutta ei niihin kanna usomaan ruveta.
Järki käteen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637