Hei, elikkäs mulla on uros kani jonka kävin leikkauttaa viime torstaina, söi hyvin ja papanoi heti, kipulääke jätetty pois sunnuntaina. Mutta päivällä siivoilin kanin vessan ja nytten en näe yhtäkään papanaa, kani syö kyllä ja juo mutta ei papanoi??
Milloin huolestua kanista?
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Minun serkkuni kani leikattiin mutta se ei papanoinut. Se papanoi kun vessassa oli heinää ja antoi tuplasti enemmän heinää
- Anonyymi
Seuraa tilannetta vielä jonkin aikaa ja laita heinää vessaan. Jollei tilanne helpotu, ota viimeistään parin päivän päästä yhteyttä eläinlääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657