patti rinnassa

Anonyymi

moi, jos googletit jotain ton tyyppistä, oot n. 9-13v ja sulla on just alkanu murrosikä, rinnat ei oo kehittyny ja nyt sinne on muodostunu joku sormenpään-tai sitä isomman kokonen patti, sulla ei oo rintasyöpää ja se on täysin normaali asia. se patti sit isonee noin nyrkin kokoseks muutamassa vuodessa nii älä pelästy. kirjotin tän koska opetussysteemi on täyttä paskaa eikä ne opeta tätä koulussa. toi siis tarkottaa että sun rinnat alkaa kehittyä. mulla itellä tuli eka toiseen rintaa ja sit jälkeenpäin vasta toiseen, ja se on normaalia ja tarkottaa vaan että se toinen kehittyy nopeammin joka on myös aivan normaali asia. turha siis hikoilla siitä että kuolenko nyt rintasyöpään koska sulla ei sitä ole. tähän samaan sanon että teillä alkaa tässä samassa vaiheessa myös tulla valkoista nestettä alushousuihin joka on myös normaalia, yleensä hetki sen jälkeen kun sitä on alkanut tulla alkaa menkat, jotka on aluksi ruskeaa ja sitä tulee vähän. jos joku oikeesti pääty lukeen tän ja hengähti samanlailla helpotuksesta niinkuin minäkin kolmen vuoden rintasyövän huolehtimisen jälkeen kun opin tämän itsekin netistä enkä koulusta, paljon tsemppiä sulle :)

1

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

huolestuin jo :0 mut kiitti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60