Jo marmatti kassaneiti, kun erehdyin itsepalvelukassalle viikon ostosten kanssa. Kuulema saisi olla max 10 ostosta. En varmaan mene oottamaan jonoon, jos on vapaana tuo pikakassa. Onhan se nyt nopeempaa ite vetäistä koodit ja sanalla pakata kuin että oottaisit siinä jonossa, hihnalla ja vielä pakkaamassa.
Kyllä niille jannujen energiajuomille riittää yksikin pikakassa, mitä helevettiä niiden vuoksi muiden pitää pokkuroida.
Pistäkää vaikka kaikki kassat itsepalveluksi. Siinäpä voi sitten kassaneidit kytätä sivussa, mitä kukin ostaa. Tai sitten voisivat olla poistamassa niitä homeisia ja mätiä mandariineja mitä yrittävät myydä.
S-marketin itsepalvelukassat
10
701
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän pikakassoilla ole kunnolla tilaakaan puljata koko viikon ostosten kanssa.
Lisäksi kasvaa riski että joku imitaattori vetää vaan yhden ostoksen viivakoodista läpi ja muut vaan teeskentelee ja suusta tulee se piippausääni, viikon ruokaostokset sitten jonkun saippuan hinnalla...- Anonyymi
Taitaa olla itse imitaattori asialla. Todennäköisesti ne jannut maksaa vain sen yhden edessän ja muut asiakkaat kustantavat loput ostokset nousevilla hinnoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla itse imitaattori asialla. Todennäköisesti ne jannut maksaa vain sen yhden edessän ja muut asiakkaat kustantavat loput ostokset nousevilla hinnoilla.
Michael Winslow varmaan saisi ostokset halvalla :D
https://www.youtube.com/watch?v=NAv1o9C9qow
- Anonyymi
Itsepalvelukassat ovat yksiä järkevimpiä keksintöjä, joita on koskaan keksitty. Lisää enemmän niitä!
- Anonyymi
Paitsi ettei asiakas saa mitään palkkaa itse tehdystä työstä. Kauppias laittaa henkilöstökuluissa säästämänsä rahat liiveihinsä ja asiakas maksaa entisen hinnan.
Kaiken lisäksi nykyinen järjestelmä on keskeneräinen. - Anonyymi
Haista huilu. Vievät ihmisten työpaikat ja lihottaa yrittäjän lompakkoa.
- Anonyymi
Kiintoisa ketju tässä teillä. Itse valittelin täällä länsilaidalla sitä, että Ässämme ip-kassa ei huomioi alelaputettuja tuotteita.
- Anonyymi
Itsepalvelukassoissa on ongelmana se, ettei myyjä voi palvella asiakasta huonosti, kun ei siinä myyjää tarvita. Ihmisten työpaikoista en jaksa oikein olla huolissani. Taitavat olla kaupan alan työntekijät aika alipalkattuja. Lähihoitajille on kyllä töitä.
- Anonyymi
Vuorelan Äässissä ei ole mitään rajoitusta ostosten määrän suhteen. Miksi siis Siilin keskustassa? Ei mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657