10v. Avioliitto takana missä seksiä oli 5×viikko ja 2 lasta siitä.
Nyt uusioperhe missä 10v. Takana ja 1 oma lapsi tästä sekä bonuksena yksi "uuden" kumppanin lapsi vieraasta munasta.
Ja seksiä on 2×vuodessa.
Tämä uusi kumppani on lisäksi estänyt yhteydenpitoni vanhoihin lapsiini.
Jos lähden nyt menemään niin pilaan 7v. Lapselta perheidyllin.
Mitäs vittua teen?
Ajattelenko itseäni ja lähden menemään vai jatkanko tätä kidutusta?
Tyttöystävällä paperi pikkuhousuissa
Anonyymi
2
56
Vastaukset
Tuollaiseen tilanteeseen auttaa parhaiten huolella valmistettu sipulikeitto ja hyvä leipä!
- Anonyymi
En tajua tollasia ihmisiä, jotka hylkäävät omat lapsensa uuden kumppanin käskiessä. Siis mitä ihmettä, tollainen kumppanihan on myrkyllinen, ei sillä ole mitään sanaa kertoa saatko tavata omia lapsiasi vai et. Ajattele hyvä mies miltä sun ekan liiton lapsista tuntuu kun isä yhtäkkiä hylkää uuden naisen ja LAPSEN takia. Kauhea ihminen olet, mä vihaisin sua hautaan saakka jos oisit mun isäni. Kävisin kusemassa sun haudalle, korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955