Olen tutkaillut matkatoimistojen sivuja ja aikomuksena varata toukokuun lopussa lähtevä matka Mamaiaan. Olen lukenut jotain vanhoja juttuja, mutta onko jollain kokemusta edellisten sesonkien aluista Romaniassa, että sujuuko kaikki hyvin? Olen lukenut juttuja, että kaikki kaupat eivät ole auki. Hoituuko hotelleissa kaikki hyvin talven jäljeltä? Matkaseurani tulisi olemaan kaksi alle 12 vuotiasta lasta ja kielitani on huono. (Aikaisemmin olen ollut Bulgariassa ja kaikki meni hyvin.)Kaikkia asiallisia vinkkejä otan mielellään vastaan.
Toukokuussa Mamaia
2
852
Vastaukset
- karo
hei! Itse olin mamaiassa viime vuonna toukokuun lopusta 2 vk. totta on ettei läheskään kaikki palvelut vielä toimineet, esim. kaupat, postit ym, mutta viereiseen kaupunkiin (constantaan)pääsee sujuvasti taksilla ja bussilla. meidän hotellikin vähän tökki, uima-allas ei ollut käytettävissä koko meidän reissun aikana, mutta meri riitti meille. vesipuisto muistaakseni aukesi kesäkuun ekalla viikolla. sitä suosittelen =) kiva paikka kaiken kaikkiaan, ja jos menen uudestaan, menen tälläkin kertaa alkukesästä koska turistiryysiksen aikana siellä ei halua olla.
- maija
vastauksesta. Itse myös ajattelin, että olisi tilavampaa heti alkukesästä, en kun ole minkäänlainen biletysihminen! Missä hotellissa olit viime kesänä? Onkohan tuo uima-altaan kiinni olo yleistä tuolla matkailukauden alussa? Lapsille olisi pettymys, jos näin kävisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645