13v tyttäreni sitoi toisen kätensä niin tiukalle ettei siinä kirtänyt veri. Onneksi tulin hänen huoneeseen ajoissa, nimittäin käsi oli aivan sininen ja sormen päät valkoiset kädessä oli myös oranssin sävyisiä läiskiä. Kun kysyin miksi hän teki niin hän vastasi hvain huvikssen. huomasin kyllä että hänen toinen kätensä oli täynnä sidontajälkiä , mutten siinä kiireessä hoksannut kysyä. Olen huolissaan siitä miki hän tekee sitä, osaisiko joku teistä auttaa?
13-vuotiastyttäreni sitoi kätensä niin tiukalle että käsi muuttui ihan siniseksi.
4
119
Vastaukset
Itsetuhoisuus tai bondage. Tai molemmat.
- Anonyymi
nii mutta tekis sen itsetuhoisuuden kunnolla, ei tollalailla jos on pakko
- Anonyymi
Aina tänne eksyy vanhempia nuorten palstalle näyttämään kuinka ne ei osaa olla vanhempia. Pitää tulla nuorilta kysymään neuvoja.
- Anonyymi
Plus hassua kuin vanhemmat ei puhu omille lapsilleen. Mutta jonnekin nettifoorumille sitten voi keskustella kun pitäisi oman lapsen kanssa puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645