Oletteko koskaan kuullut sellaista sanaa kuin KORONA. Vetäkää ne kaljanne kotona,
Helvetin Juntit
7
77
Vastaukset
- Anonyymi
Todella junttimaista ottaa vielä pienet lapset mukaan juhlimaan. Todellisia älykääpiöitä. Edesmennyt jääkiekkoilija sanoi aikanaan että Rauma on niin paska paikka pelata että se pitäisi työntää mereen.
- Anonyymi
Se on nyt niin ettei bileitä keskeytetä
- Anonyymi
Just niin.!! Jos on hieno ilma niin voitte mennä ehkä parvekkeelle istumaan. Muistakaa kuitenkin se maski!!
- Anonyymi
Muistakaa pitää ikkunat kiinni kesäisinkin ettei korona hyppää sieltä kurkkuun, itse ruuvasin myös iomanvaihtoventtiilit kiinni ettei sikaflunssa tule sieltä.
- Anonyymi
Näinhän se on xarkad
- Anonyymi
Kateus, varsinkin Lukon mestaruus kateus vie kalatkin merestä kummankohan kaupungin edustalta tällä kertaa Porin vai Turun?
- Anonyymi
Miksi nämä koronshörhöt ovat ihan hiljaa ja suorastaan pettyneitä kun jättisltistumiskuolema fantasiat eivät toteutuneetkaan. Uutenavuotena piti Levin toiminnasta räjähtää käsiin mutta yllätysyllätys tartuntaluvut laskivat ja taas nämä koronanlietsojat joutuivat pettymään. Ei osata tutkia faktoja, tilastoja, anakyysejä. Ainoastaan iltapäivälehdistä tuleva pelonlietsonta herättää näiden lampaiden luottanuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804