Onko mahdollista et mulla on/tulee anoreksia???

Anonyymi

No siis oon aika perus tyttö 14v paino 49 ja pituus 155. Haluun ollaa laihempi vaikka muut sanoo ettei tarvetta olis. Haluan syyä päivässä alle 500kcal. Jos menee yli nii sit illalla itkusyytökset ja kauhee katumus. En haluis tavallaa olla anorektisen laiha mut varmasti nauttisin jos luut näkyis. (mul ei siis näy) joo oon aina ollu vähä ylipainonen ja vaikka nyt oon ehkä normi nii en näytä siltä. Mulla on kamalan läskit jalat ja mahassa enemmän makkaroita ku makkaratehtaalla. Ahistaa nyt tuleva kesä ja se et joudun luultavasti käyttää shortseja. Muut vaatteet on ihan okei.
Pelottaa et jos lopetan nälkiinnyttämisen nii lihon taas ne kilot takasi:'((

Mun paraskaveri on kans aika epävarma ja se ahistaa ku silläkin on ongelmia syömisen kanssa nii se sit puhuu meidän kolmannelle parhaallekaverille ja mulle siitä ja sit mulla on sellanen olo etten viitti sanoo mitään koska muuten ne aattelee et haen huomioo.. Ja yliajattelen ihan liikaa nytki koska ne sanooki mulle et mä voin puhuu niille ja ne kyseleeki musta paljo ja oon sanonu niille tästä mut ehk vaa esitän et kaikki on ok nii vois olla helpompaa.

Kertokaa et mitä teen ja voiko mulla olla/tulla anoreksia??

2

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun oireilu viittaa siihen, et sun kannattais puhua jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Avun pyytäminen voi olla tosi pelottavaa, mut se oikeesti loppupeleissä kannattaa(kokemuksella kerron). Toivottavasti paranet!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50