Mistä erottaa huippukokin?

Anonyymi

Huippukokki ei koskaan sekoita samaan salattiin kasviksia ja hedelmiä!

18

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansaa

• Anonyymi

Kokin pomo.

• Anonyymi

Kaikki kokit kuitenkin sekoittavat salaatteihin vihannesten lisäksi marjoja, eli tomaattia.

• Anonyymi

Huippukokit eivät esiinny televisiossa joka hemmetin ruuanlaitto-ohjelmassa.

• Anonyymi

Huippukokki ja julkkiskokki ovat eri maailmasta. Huippukokki tekee hyvää ruokaa ja julkkiskokki on tekevinään. Jos ei julkkiskokki saa hauesta ruodotonta filettä aikaiseksi, niin kannattaa keskittyä vain käsivarsissaan oleviin tatuointeihin.

• Anonyymi

Jyväskylän kokki laittoi zalmonellaa joukkoon, lapsukaisten annoksiin!🤪🤪🤪

• Anonyymi

Eipä muuten laittanut, se salmonella oli jo siellä salaatissa ulkomailta tullessaan.

• Anonyymi

Tomaatti on hedelmä vaikka pitävät kasviksena.
      Kurkkukin on.

• Anonyymi

Myös hedelmä on kasvis.

• Anonyymi

Kokki ei tee salaattia!

• Anonyymi

Eikö suomalaiset ja ulkomaiset TV-kokit ole mielestäsi huippukokkeja vaikka johtaisivat ravintolaa mille myönnetty michelin-tähtiä?

• Anonyymi

Johtaminen ja tekeminen on eri asia, kyllä siellä ravintolassa on tekijät erikseen, johtajat ja omistajat vaan kerää huomion ja kiitoksen. Lisäksi tuo tähti on pienen sisäänlämpiävän joukon pelleilyä, kuka järkevä ihminen odottaa kuukausia jopa vuosia, että saa pienen lusikallisen jotain joka osoitautuu mauttomaksi.
        Nuo tähtiravintolat ovat hifistelyä pahimasta päästä, mutta kai niilläkin on kannattajansa.
        Kövin kerran OLO:ssa ja jos en olisi saanut sinne lahjakorttia (300€) niin en olisi todellakaan maksanut siitä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtaminen ja tekeminen on eri asia, kyllä siellä ravintolassa on tekijät erikseen, johtajat ja omistajat vaan kerää huomion ja kiitoksen. Lisäksi tuo tähti on pienen sisäänlämpiävän joukon pelleilyä, kuka järkevä ihminen odottaa kuukausia jopa vuosia, että saa pienen lusikallisen jotain joka osoitautuu mauttomaksi.
        Nuo tähtiravintolat ovat hifistelyä pahimasta päästä, mutta kai niilläkin on kannattajansa.
        Kövin kerran OLO:ssa ja jos en olisi saanut sinne lahjakorttia (300€) niin en olisi todellakaan maksanut siitä itse.

Aloitus koski kuitenkin huippukokkeja, tavikset sekoittaa myös hedelmät ja muut kasvikset, ei tietenkään ole mitään syytä olla sekoittamatta salaateissa tai missään muussakaan. Monien mielestä ei voi sekoittaa kalaa ja muuta lihaa, mutta sitäkin tehdään, jopa kalakukossa.

• Anonyymi

Huippukokki itkee televiossa korona rajoituksia,siitä tuntee huippukokin.

• Anonyymi

Huippukokit on miehiä, koska miehet on nykyään hellan ja nyrkin välissä 😄

• Anonyymi

Naiset ovat nykyään musunyrkin ja hellan välissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe