Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista
Thomas Horn näki näyn, että taivaalta tulee putoamaan suuri asteroidi Tyyneen mereen 13.4.2029. Ilmestyskirja puhuu samasta asiasta luvun 8 jakeissa 10-11, jossa puhutaan suuresta soihtuna palavasta Koiruoho-nimisestä tähdestä, joka putoaa maahan, kun kolmas enkeli puhaltaa tuomion pasuunaansa. Myös NASA on tietoinen lähestyvästä asteroidista ja on antanut sille nimen Apophis, joka oli Egyptin mytologiassa tuomion jumalan nimi.
https://www.youtube.com/watch?v=_cWH2UPLQgU
Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin Kristuksen tulemus pilviin on lähellä.
Ja Herra lähettää väkevän eksytyksen niille jotka eivät uskoneet totuutta rakkauteen.
Apokalypsin neljä hevosta ovat valmiina:
Valkoinen hevonen kuljettaa ratsastajaa, joka valloittaa maan ja juoksee ahneesti ahtaasti kaikkia, jotka seisovat hänen tiellään hallitsemattomalla vallahalullaan. Hän on suuri pettäjä, diktaattori ja elävä paholainen.
Ratsastaja valkoisella hevosella on Antikristus. Hän on mies, Saatanan demoninen messias (Daniel 8:24). Jotkut ovat sanoneet, että valkoisella hevosella ratsastaja on Jeesus Kristus. Se ei ole niin. Ilmestyskirja 6: n kreikankielinen teksti paljastaa, että valkoisella hevosella ratsastajan käyttämää kruunua kutsutaan armeijan valloittajan käyttämään voiton kruunuun. Kreikan sana kruunulle, jota Kristus käyttää Ilmestyskirjan luvussa 19, on ”diadema” tai rojaltin kruunu. Ilmestyskirja 6: n valkoisella hevosella ratsastaja on suuri petos, ei Jeesus!
Hän on Antikristus, Saatanan pääpoika, joka tulee lupaamaan maailmanrauhaa, mutta tuo maailmanlaajuisen verikylvyn. Hän pakottaa jokaisen ottamaan numeronsa tai merkkinsä oikealle kädelleen tai otsaansa. Jos kieltäydyt, pääsi katkaistaan. Raamattu kutsuu häntä laittomaksi. Hän asettaa kuvansa Jerusalemiin ja vaatii, että maailma palvoo häntä tai joutuu varmaan kuolemaan julmimmalla tavalla.- Anonyymi
Ei kai nyt saatana lähde voittajana voittamaan?
Eihän ole kuin yksi voittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450