Millaisia kokemuksia Teillä on. Itse olin yllättynyt lievästä epäsiisteydestä kohdallani. Samoin uteliaisuus erästä ystävääni kohtaan, jonka hän tunsi. En kyllä mene toiste kyseiseen paikkaan.
Parturi-Kampaamo Julia Laitala
5
1352
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko euroissa maksoi ja mitä teki.
- Anonyymi
No se makso hiukan ja vähän päälle, ai että mitä teki no hän teki
sitä sun tättä.
- Anonyymi
Olisi kyllä mukavampi kun antaisit palautteen suoraan hänelle.
- Anonyymi
Joo ihan kauheeta. Menin parturiin ja se leikkasi tukkani. Otti siitä vielä rahaakin. Että mimmosta touhua.
- Anonyymi
>> Millaisia kokemuksia Teillä on. Itse olin yllättynyt lievästä epäsiisteydestä kohdallani.
Jos omalla kohdallasi havaitsit epäsiisteyttä, olis vaan pitänyt sun käydä suihkussa ennen parturille menoa.
Tää on pikkuisen nuijaa, kun joku, mahdollisesti toinen parturiyrittäjä, alkaa huudella puskista, ja koettaa mustamaalata toista lähiseudun parturiyrittäjää. Syytökset vailla konkretiaa ja perusteita.
Itse olen matkan varrella hylännyt useita parturilikkeitä joissa olen kerran käynyt. En vaan mene enää toista kertaa. Niin helppoa se on. Kyllä ne huonot katoaa katukuvasta aika äkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850