Kaipaus ei lopu.
Kuusi vuotta liskon lähdöstä
17
776
Vastaukset
- Anonyymi
rauha hänen sielulleen
- Anonyymi
Onpa ikävää, jäihän sinulle kuitenkin muistot, liskottomalla ei ole edes niitä
- Anonyymi
Muistan kun kerroit asiasta. Sen jälkeen itsellänikin ollut kovia menetyksiä, jätin tämänkin jos nyt luetaan niihin, ettei enää mikään kiinnosta. Kovin mopeasti tutustuitte ja kovin pian asiat etenivät surulliseen loppuunsa. Onko elämässäsi tapahtunut mitään hyvää sen jälkeen?
Yliopisto painosti valmistumaan, joten hoidin sen.
Raskas urakka, koska tein aivan liikaa ja liian tarkasti.
Erakoituminen on edennyt.
Eikä oikeastaan muuta tänne kuulu.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Eikä oikeastaan muuta tänne kuulu.En arvannut, että olet kovin niin nuori vielä :) Sinulla on paljon vielä edessä.
Anonyymi kirjoitti:
En arvannut, että olet kovin niin nuori vielä :) Sinulla on paljon vielä edessä.
Pikemminkin niin, että roikuin kirjoilla todella kauan, eikä ollut edes suurta aikomusta valmistua, mutta yliopistolla on rahapula ja koska jokaisesta valmistuneesta tulee niille valtiolta rahaa, niin halusivat meistä muinaisjäänteistä eroon. Laitoskin oli vaihtanut paikkaa jo kolmesti sen jälkeen kun siellä varsinaisesti olin.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Pikemminkin niin, että roikuin kirjoilla todella kauan, eikä ollut edes suurta aikomusta valmistua, mutta yliopistolla on rahapula ja koska jokaisesta valmistuneesta tulee niille valtiolta rahaa, niin halusivat meistä muinaisjäänteistä eroon. Laitoskin oli vaihtanut paikkaa jo kolmesti sen jälkeen kun siellä varsinaisesti olin.
Noh, sellaista se :).. tullut tuota joskus itsekin harrastettua ja jotakin haluaisi vieläkin lisää oppia, tai se ilmapiiri... mutta ei jaksa enää heilua siellä ja täällä vaikka haluaisinkin. Eikä kaikesta opitusta ole edes ollut hyötyä, tai on ja paljon, muttei näy rahapussissa.
Ei opiskelu kaikki sitä elämää ollut, vaan enemmän se kaikki muu. Odotatko jotakin tältä kesältä?
Ajattelin silloin joskus, että olet enemmän Savonlinna oopperajuhlatyyppiä, minkä ajattelematta tyypitin sellaisiin 60-v. Ei minun olisi pitänyt olla niin hälmö, mutta palstaikäni oli silloin varsin nuori. Anonyymi kirjoitti:
Noh, sellaista se :).. tullut tuota joskus itsekin harrastettua ja jotakin haluaisi vieläkin lisää oppia, tai se ilmapiiri... mutta ei jaksa enää heilua siellä ja täällä vaikka haluaisinkin. Eikä kaikesta opitusta ole edes ollut hyötyä, tai on ja paljon, muttei näy rahapussissa.
Ei opiskelu kaikki sitä elämää ollut, vaan enemmän se kaikki muu. Odotatko jotakin tältä kesältä?
Ajattelin silloin joskus, että olet enemmän Savonlinna oopperajuhlatyyppiä, minkä ajattelematta tyypitin sellaisiin 60-v. Ei minun olisi pitänyt olla niin hälmö, mutta palstaikäni oli silloin varsin nuori.Ei missään tapauksessa vapaaehtoisesti oopperajuhlille, sillä siellä on ihmisiä, joiden mielestä muuttuu hienommaksi kun käy oopperajuhlilla.
Tilanteen normalisoitumista odotan.buddy-love kirjoitti:
Eikä oikeastaan muuta tänne kuulu.Mahtava kun valmistauduit.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mahtava kun valmistauduit.
Sulla on outo ja tyhmä esittely profiilissas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on outo ja tyhmä esittely profiilissas.
Joka toista haukkuu, on itse se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toista haukkuu, on itse se.
Eipäs haukuskella täällä tai valkoiset ritarijoukot ratsastavat paikalle koppu koppu
- Anonyymi
Kuka on tai oli lisko?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lisko ei pitänyt minusta siksi otin etäisyyttä.
Mutta buddy-loven rakas.Liskolla oli tapana tehdä erilaisia jäyniä
Esim. poistaa aloittamansa ketju :(
Ja meitsin sinne syöttämä arvokas sisältö
ha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ashdslhfhdfäashdäsfhsäsässä Anonyymi kirjoitti:
Liskolla oli tapana tehdä erilaisia jäyniä
Esim. poistaa aloittamansa ketju :(
Ja meitsin sinne syöttämä arvokas sisältö
ha-rha-hr-ahr-ahr-ahr-ashdslhfhdfäashdäsfhsäsässäNoh en ollut kuvioissa joten en tiennyt kun poistin ensimmäisen nikin muutamaan vuoteen en käynyt.
Seuraavan kävin moikkaan kun istutin perunoita pinnasängyssä ja kasvatin yrttejä. Minulla oli kolme lasta silloin.
Täällä näin kuvia buddy-loven asunnosta liskon laittamia, en tykännyt että leviteltiin kuvia.
En kestänyt katsella.
Myöhemmin tulin taas. Sitten matkittiin nikkejäni kun olin hetken anonyyminä ja rekisteröin nikin. Olin moraalinvartija alkuun moraalin vartija.
Onneksi olet siinä☺️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696