Ministeri Haaviston kannanotot aikanaan Venäjän vierailulla ja nyt televisiossa Valko-Venäjän selkkauksen yhteydessä vetävät vertoja suurimmalle osalle suomalaisten poliitikkojen kumartelevalle kuppikunnalle. Suomettuminen on vielä syvällä, mutta ei Haaviston puheenparressa. Kiitos.
Se on sillä tavalla, että Putinin leikki maailman napana on arvaamatonta. Suomen on liityttävä Natoon, että saadaan jotain suojaa, jos Moskovan pikkuhitleri päättää uhitella Karjalan porteilla.
Hyvä ministri Haavisto!
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjää sanailua Haavistolta . Siistimpää olisi pitää mölyt mahassaan .
- Anonyymi
Ylöspäin kipuavalla poliitikolla ei ole moneen totuuden sanaan varaa.
Toisaalta Puolan ja Brysselin organisoima Tihonovskaja-huijaus on jo niin läpinäkyvä kun käytännön kokeet kuten wannabe-presidentin julistama yleislakon kannatusprosentti oli pyöreä nolla. Haaviston uskottavuus on mennyt kun omaa näkemystä ei ole vaan hän suoltaa vanhentunutta brysselin ja naton litaniaa... - Anonyymi
Noh, toivottavasti persujen Sebulla ja etelämaalaisella poikaystävälläni menee hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, toivottavasti persujen Sebulla ja etelämaalaisella poikaystävälläni menee hyvin.
Siis *poikaystävällään. LOL.
- Anonyymi
Mtähän jutuja media repisi, jos hetero ja jo ikääntynyt ulkoministeri matkustelisi nuoren misukan kanssa ympäri maailmaa, yöpyisi 5 tähden hotelleissa naukkaillen kallista skumppaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329