Onko kukaan käynyt vielä Yyterissä? Onko siellä voinut olla alasti? En ole huomannut mitään uutista sen jälkeen kun tiedottivat sulkevansa alueen. Sitten oli kuitenkin kysely. Mikähän sen tulos oli. Miksi sitä ei ole julkaistu? Vai onko jossain?
Yyteriin...?
2
526
Vastaukset
- Anonyymi
Kyselyn tulos oli 2 000 naturistirannan puolesta ja 500 vastaan. Satakunnan kansa lehden päätoimittajan mukaan kyselyssä yritettiin vedätystä joten tulosta ei tarvitse ottaa huomioon! Miten hän tämän väitteensä todistaa? Siitä ei mainitse sanallakaan. On todella outoa että lehden päätoimittaja kirjoittaa tällaista ilman mitään todisteita!
- Anonyymi
Onko ne isot rautakyltit nakualueesta jo poistettu? Niillä ei ole ollut edes merkitystä lähes 18 vuoteen. Kaupungin päättäjät jätti ne silloin paikalleen uuden järjestyslain tullessa 2003 - muistona vanhoista ajoista, kun kaupungin omat järjestyssäännöt oli voimassa, johon perustuivat mm. nakurannan säännöt.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319