Mää ja mun kaveri ns kiustaan meidän luokan poikaa. Tai se on semmosta pilaa jota se poika ja mää ja mun kaveri tehään toisille. Se mun kaveri selvästi tykkää siitä pojasta ja niin mäki mutta musta tuntuu että se poika vaan välittää siitä mun kaverista. Aina kun oon sen pojan kans se on ihan normaali eikä tee mitään. Mutta jos mun kaveri on mun kans niin se tuijottaa meitä ja härnää. Mitä teen musta tuntuu et se välittää vaan mun kaverista. Auttakaa!!
Käääk! Kamalaa!!
Anonyymi
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä teen musta tuntuu et se välittää vaan mun kaverista. Auttakaa!!"
Ett tee tuossa asiassa yhtikäs mitään, jos se välittää toisesta niin sä oot sitte aina sille vaan vaihtoehto. Sun pitää löytää sellainen joka on sulle just oikea ja se ensimmäinen vaihtoehto. Sillo homma toimiii.... kokeileppa kuitenkin miten se poika reagoi kun ett huomioi ja välitä sen läsnä oloa ja oot muista kiinnostunu... - Anonyymi
Okei kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657