Mies haluaa erota mutta kuitenkin ilmoituksen jälkeen rupee halaileen ja lähenteleen

Anonyymi

Eli olemme olleet yhdessä melkein 12 vuotta, elämme avoliitossa ja meillä on lapset 8 ja 5. Nyt mies haluaa erota koska häntä kuulemma vituttaa katsella ja kuunnella minua. Meillä on mennyt jo pitkään huonosti ja olen koittanut pitää suhdetta pystyssä väkisin. Nyt kuitenkin mun on pakko luovuttaa koska toinen vaan haukkuu ja huutaa kuinka vihaa minua. Ilmoitin tännään riidan jälkeen että tehdään sitten niinkuin hän haluaa vaikka itse en haluakaan erota. Kun olin tämän ilmoittanut rupesikin mies kehumaan kuinka näytän nätiltä ja koitti halailla ja pussailla vaikka silti haluaa erota. Miksi ihmeessä hän tekee niin? Eikö se oikeesti haluakaan erota vai tahtooko vaan satuttaa mua vielä enemmän?

4

2876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän sinun pidä keskustella tuo nyt kuitenkin sen miehesi eikä suomi24 väen kanssa. Voi toki olla jos ensimmäinen kerta kun oikeasti sanoit erosta että se vähän kolahti nyt mieheenkin. Mutta ehdottomasti kysy ja keskustele asiallisesti miehesi kanssa, että muuttuiko mieli vai oliko vaan heellyyspuuska riippumatta että haluaa kuitenkin erota...

• Anonyymi

No tuo voi olla mitä tahansa. Haluaa manipuloida sinua, haluaa hämätä, ei ehkä ole ihan varma uudesta rakkaastaan jne.

• Anonyymi

Haluaa itse olla se jättäjä. Tai sitten on tuuliviiri. Voi pahoin ja uhkailee aina sopivasti erolla. Nuo merkit tulee yleensä kuusi vuotta ennen sitä lopullista eroa.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, että on henkilö joka yrittää muuttaa sinua ja uhkailee eroa. Eli manipuloi sen eron avulla muuttaakseen sinun käyttäytymistä.
      Toivottavasti erosit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50