No niin vakkarit!

ihmettelix

Saitte mitä halusitte. Kyllä on siisti palsta, jeeeee....*hymy*

18

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

tänne ei enää tuollaisia pilkkaavia ja solvaavia lausuntoja heitellä...Potkis!
      Ainiin, terve!

• reiska

pääkahvimummo vai pelkkä poke täällä. Eikös se asiakas olekkaan aina oikeassa?

• ihmettelix

Jaa ei vai heitellä, no ilmankos täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa, piiiiitkän tauon jälkeen tänne kurkistin, eikä yhtään tappelusta...hmph. Vakkarit... *mutisee*
        Ai niin, tervehtii takasin ...Jermuxiini.

• ihmettelix
        reiska kirjoitti:

pääkahvimummo vai pelkkä poke täällä. Eikös se asiakas olekkaan aina oikeassa?

täällä käyttäydytään siivosti ja hillitysti kuin kirjaston koneella.... ja kahvikuppia ei saa kilisyttää, eikä juodessa ryystää. Ei, ei ja ei, asiakas ei ole oikeassa, vaan väärässä.Nih.

• reiska
        ihmettelix kirjoitti:

täällä käyttäydytään siivosti ja hillitysti kuin kirjaston koneella.... ja kahvikuppia ei saa kilisyttää, eikä juodessa ryystää. Ei, ei ja ei, asiakas ei ole oikeassa, vaan väärässä.Nih.

Siis paremman porukan pitsinnypläjäiset. Sun tarttee käydä vaikka Raumalla opissa. Pari kesää pitsireunuksia pöytäliinoihin ja hameisiin tehnee vaikutuksen tähänkin kuppikuntaan.
        PS. Tosielämässähän se asiakas on aina väärässä.

• ihmettelix
        reiska kirjoitti:

Siis paremman porukan pitsinnypläjäiset. Sun tarttee käydä vaikka Raumalla opissa. Pari kesää pitsireunuksia pöytäliinoihin ja hameisiin tehnee vaikutuksen tähänkin kuppikuntaan.
        PS. Tosielämässähän se asiakas on aina väärässä.

mutkun ei se pitsinnypläys... entäs virkkuukoukku tai sukkapuikot, josko niillä sais jotain aikaan, jospa vaikka hyväntekeväisyyttä tämä kuppikunta alkaisi harrastamaan.*pyrsk*
        Juuh... niin se menee myyjällä on oikeuksia ja asiakkaalla velvollisuuksia.

• maron
        ihmettelix kirjoitti:

Jaa ei vai heitellä, no ilmankos täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa, piiiiitkän tauon jälkeen tänne kurkistin, eikä yhtään tappelusta...hmph. Vakkarit... *mutisee*
        Ai niin, tervehtii takasin ...Jermuxiini.

tapella, pitää elää siivosti, ja niin aion tästä lähtien tehdäkin - tulette vielä huomaamaan kuinka asiallinen osaan olla. Erittäin hyvää ja rauhallista iltaa kaikille.

• Mitäs me olemme oikein halunneet? höh. Olenko jäänyt jostain paitsi?

• ihmettelix

*nauraa* no höh, sitähän minä tässä yritän selvittää miksi täällä on näin hiljaista ja mihin kaikki ovat menneet... viiskymppisiinkö?
        Siellä on kyllä elämää tämänkin palstan edestä näköjään... *hymy*

• ihmettelix kirjoitti:

*nauraa* no höh, sitähän minä tässä yritän selvittää miksi täällä on näin hiljaista ja mihin kaikki ovat menneet... viiskymppisiinkö?
        Siellä on kyllä elämää tämänkin palstan edestä näköjään... *hymy*

Kyllä täällä vilkastuu, toivottavasti. Enhän minäkään mihinkään täältä ole lähtenyt:)
        Odotellan vain, kun kaikki hiipivät pikkuhiljaa takaisin.

• maron

hillittyä ja rauhallista kahvikeskustelua, pelkkä lusikankilinä taustaäänenämme. Hyvää kahvihetkeä toivotan.

• Jermu
        maron kirjoitti:

hillittyä ja rauhallista kahvikeskustelua, pelkkä lusikankilinä taustaäänenämme. Hyvää kahvihetkeä toivotan.

voisit mennä omalle puolelle kilisyttelemään noita lusikoita ja jättäisit meidät tänne murjottaman omia asioitamme. Niiiiiiiiiiiiiiin!
        Missähän mä opin tällaisen lauseen..Kjäh!

• ihmettelix
        Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä täällä vilkastuu, toivottavasti. Enhän minäkään mihinkään täältä ole lähtenyt:)
        Odotellan vain, kun kaikki hiipivät pikkuhiljaa takaisin.

että joku edes on, mutta aika vilkkaita palstoja on toisaalla, kävin kokeilemassa palstaa johon en aiemmin ollut kirjoitellut ja huomasin ettei paljoakaan tarvita ja vajaassa vuorokaudessa sain yhteen avaukseen punaisen pallukan, (kehuu itseään erinomaisesta suorituksesta) näköjänsä ihmiset viihtyvät siellä missä on paljon keskustelijoita, erilaisia ihmisiä ja erilaisten mielipiteiden sietokykyä.:))

• maron
        Jermu kirjoitti:

voisit mennä omalle puolelle kilisyttelemään noita lusikoita ja jättäisit meidät tänne murjottaman omia asioitamme. Niiiiiiiiiiiiiiin!
        Missähän mä opin tällaisen lauseen..Kjäh!

ystävä vihoittele siellä kovalla tuolillasi. Etkö tiedä että turha hermostuminen nostaa verenpainetta ja saattaa siten vaikuttaa vaikka verisuonen katkeamiseen aivoissa, mistä tulemmekin siihen asiaan, että sitten se on joko pitkäaikainen sairaalahoito tai peräti päivien päättyminen. Toivottavasti kohdallasi ei kuitenkaan näin ikävästi käy, vaan viihdytät meitä vielä monta vuotta hauskoilla jutuillasi täällä kaffeepalstalla, sitten kun olet jo liian vanha tuonne 50 sivuille, niin varmaankin siirryt tänne kaffeelle kokonaan. Oiken hyvää aamunjatkoa sinulle sinne jonnekin.

• Jermu
        maron kirjoitti:

ystävä vihoittele siellä kovalla tuolillasi. Etkö tiedä että turha hermostuminen nostaa verenpainetta ja saattaa siten vaikuttaa vaikka verisuonen katkeamiseen aivoissa, mistä tulemmekin siihen asiaan, että sitten se on joko pitkäaikainen sairaalahoito tai peräti päivien päättyminen. Toivottavasti kohdallasi ei kuitenkaan näin ikävästi käy, vaan viihdytät meitä vielä monta vuotta hauskoilla jutuillasi täällä kaffeepalstalla, sitten kun olet jo liian vanha tuonne 50 sivuille, niin varmaankin siirryt tänne kaffeelle kokonaan. Oiken hyvää aamunjatkoa sinulle sinne jonnekin.

Sulla onneksi riittää huumorintajua! Moni olisi oikeasti suutunut tuosta mun heitosta. Hieno vastaus, olen otettu..melkein..Kjäh! (Ainiin, huomenta!)

• maron
        Jermu kirjoitti:

Sulla onneksi riittää huumorintajua! Moni olisi oikeasti suutunut tuosta mun heitosta. Hieno vastaus, olen otettu..melkein..Kjäh! (Ainiin, huomenta!)

otettu vain "melkein", eikö vastaukseni asiallisuus ollutkaan aivan huippuluokkaa? Nythän on "käyttäydy kauniisti" päivä, tiesitkö sen. Ai ettet tiennyt, no ei se mitään en minäkään, ennekuin aloin käyttäytyä näin. Huomasin kuinka hauskaa on olla välillä asiallinen. Yritän tänään olla mahdollisimman kiltti ja ystävällinen kaikille.

• Jermu
        maron kirjoitti:

otettu vain "melkein", eikö vastaukseni asiallisuus ollutkaan aivan huippuluokkaa? Nythän on "käyttäydy kauniisti" päivä, tiesitkö sen. Ai ettet tiennyt, no ei se mitään en minäkään, ennekuin aloin käyttäytyä näin. Huomasin kuinka hauskaa on olla välillä asiallinen. Yritän tänään olla mahdollisimman kiltti ja ystävällinen kaikille.

pehmoilullakin on rajansa...Kiltteyspäivä..Hakkiksella vietin kiltteysviikon hampaita kiristellen ja se meni vaan tappeluksi..Joten toisaalta onnistunut viikko. Pitäisköhän kokeilla?

• maron
        Jermu kirjoitti:

pehmoilullakin on rajansa...Kiltteyspäivä..Hakkiksella vietin kiltteysviikon hampaita kiristellen ja se meni vaan tappeluksi..Joten toisaalta onnistunut viikko. Pitäisköhän kokeilla?

että tämä on todella vaikeata, vasta jonkin aikaa aamusta kulunut ja huomaan etten voi vastata kenellekään, koska pitää olla kiltti. Menen takaisin nukkumaan ja herään huomenaamuna omana ilkeänä itsenäni. Tai sitten voisin purkaa ärtymykseni vaikka suursiivoukseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe