https://www.youtube.com/watch?v=UsSn5N8efdA
HAHHAHHHHHA!! Joe siristelee, kun yrittää tavata teleprompterilta. Puhe on kuin 3 promillen kännisellä, hohohoho! Salaliittoteoreetikkona epäilen jopa, että Klooni-Joen akku on melko tyhjänä.
HAHAHHAH!!!!W!#!¤" Mikä sönkkääjä, aidompi kuin aito!!!!23
Naurattaa ihan v-tusti Bidenin sönkötys! Nauretaan kaikki!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aitoa Joea ei saisi päästää julkisuuteen lainkaan. kellarissa aito Joe voisi sekoilla rauhassa.
Mites Huntterilla muuten menee nykyään? - Anonyymi
A-studiossa tylyteettiin Putinia oikein kunnolla.
Suoraa puhetta, maailman eräästä pahimmasta häiriköstä.- Anonyymi
Puttella ja Bidenilla on yhteinen harrastuskin, nuoret lapset.
Maailmanmiehiä.
- Anonyymi
Kun Trumpilla ja Putinilla oli hyvät välit niin täällä nälvittiin. Nyt kun Bidenilla ja Putinilla on huonot välit niin täällä pelätään. On se kumma ettei mikään kelpaa.
- Anonyymi
Mua naurattaa enemmän ne Trumpin jutut joissa hän luulee olevansa takaisin Valkoisessa Talossa Elokuussa.
- Anonyymi
Aika näyttää loppuuko nauraminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää loppuuko nauraminen.
Trumpin uusi tuleminen ihan kohtapuolin on yhtä varma juttu kuin Nibiru.
Joonas Bidee on nykyisin ihmisen irvikuva.
Kallon päältä on viiteen kertaan kiristetty naamanahkat korvien taakse ja ylimääräiset leikattu pois.
Katsokaapas Joonaksesta otettuja aiempia kuvia.- Anonyymi
En tiennytkään että sinusta on tullut poliittinen kommentaattori.
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään että sinusta on tullut poliittinen kommentaattori.
Kiitoksia Perse Kärpäselle taasen loistavasta arvelustaan.
Olethan toki huomannut että pureudun hyvin laja- alaisesti kaikenlaisiin asioihin jotka mieleeni tupsahtelevat tai muut vinkkaavat.
Höpöttelin tuossa muuten jopa Persujen ehdokkaista jotka pelkäävät perseidensä puolesta vastata selvään kysymykseen.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423