Varasin ajan verikokeisiin Siilinjärven tk: sen kautta. Asiasta sovittiin jo 3.6. 2021. Ja luotin siihen, että tutkimuspyyntölähete todella tehtiin. Olin valmistautunut menemään eilen laboratorioon, mutta käytyäni omakannassa tarkistamassa, että onko lähete todella tehty, niin mitään merkintää siitä ei ollut laboratorio-osiossa. Siis koko kyseistä lähetettä ei oltu tehty 3.6- 7.6.21 välisenä aikana. Tehtyäni asiasta huomautuksen, niin kas kummaa, lähete kyllä tehtiin, mutta vasta 8.6.21.
Jos olisin varannut ajan Islabin kautta, niin olisin mennyt sinne täysin turhaan labraan. Koska eivät bioanalyytikot ota mitään verikokeita, ellei siitä ole todella tehty tutkimusnäytelähetettä terveystahosta.
En tiedä, että olenko ainoa, jolle on käynyt vastaavalla tavalla.
Olen kyllä tiennyt sen jo vuosikymmeniä, että ihmisiä jaotellaan eri asteikolla.
Lähinnä statuksen, ja jopa aiemmin annettujen diagnoosien perusteella. Kuka kuuluu a-luokkaan, ja kuka ö-luokkaan. Ja kohtelu on sen mukaista.
Mutta ainakin minulta loppui pinna ja kärsivällisyys kokonaan.
Niin että antaa olla. Jääköön vuosikontrolliverikokeet käymättä, ottamatta ja tsekkaamatta. Hoidan tästä lähtien itse itseäni. Ja sillä siisti.
Eletään niin pitkään, kuin niitä elonpäiviä on suotu.
Niiden verikokeiden syynäämisen sijaan, on huomattavasti tärkeämpää kysyä henkilöltä, että miten voit, mikä on vointi ja miten elämässä menee. Koska ne kertovat verikoeanalyysejä tarkemmin, esim. miten pitkäaikaissairauksissa käytössä oleva lääke toimii. Mutta näitä ja niitä hyvinvointia ja terveyttä lisääviä asioita ei koskaan kysytä itse ihmisiltä. THL: stakin mainostetaan aina terveyden ja hyvinvoinnin laitoksena ja terveyden ja hyvinvoinnin edistäjänä. Miten lie käytännössä? Ja toteutuuko tasa-arvo kansalaisten keskuudessa käytännössä. Enpä oikeastaan tiedä.
Sitä haluaisi uskoa ja luottaa virkasysteemeihin ja terveystahoihin. Mutta kun tulee näin paljon huonoja kokemuksia vuosien varrelta. niin ne kaikki katoavat täysin. Eikä ilman syytä.
Siilinjärven terveyskeskukselle tiedoksi
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin toimii terveys keskus.kiitokset.en ymmärä näitä valittajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657