Katsoitteko eilisiltaisen striimauksen vaalipaneelista? Kuka loisti? Kuka mokasi?
Vaalipaneelista...
7
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Plussaa kaikille niille ehdokkaille jotka osallistuivat. Mitä voi päätellä niistä, jotka eivät osallistuneet? Ei kiinnosta? Ei ehdi, muut asiat tärkeämpiä?
- Anonyymi
Samaa ajattelin...
- Anonyymi
Vaalipaneeli antoi viimeisen vahvistuksen sille ketä äänestän. Oli todella hyvä idea tämä striimaus!
- Anonyymi
Mielenkiintoista oli katsoa! Onko kokoomuksen naisehdokas Pykälämäeltä lähtöisin?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Yksi oli ylitse muiden järjen ja ymmärryksen suhteen - toivottavasti hän (EV) saa paljon ääniä.
- Anonyymi
Katsoin. Kysyttiin,että mistä säästäisit jos olisi PAKKO? Yksi vain vastasi kysymykseen, arvostan (Simo) . Esim .jos opettaja kysyin minulta lapsena ollessani että paljonko on kolme plus kaksi,
en saanut siihen vastata että käki jo kukkuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329