Olenko sairas

juffe

Myönnän olevani mustasukkainen, mutta eihän siitä helppoa ole päästä eroon. Riitaa aiheuttaa yleensä vaimon baarissa käynnit, joita minusta on liian usein (n.kerran kuussa). Hänen mielestään se on aivan normaali tahti. No nyt kuitenkin suurin riidan aihe oli kun sain kuulla hänellä olevan salaisen email-osoitteen.Pyysin häntä näyttämään millaista postia hän on sinne saanut. Siitähän riita tuli. On kuulemma hänen yksityiselämäänsä, johon minulla ei ole mitään asiaa.Minä taas olin sitä mieltä, että jos kerran ei ole mitään salattavaa niin miksikös sitä ei näyttäisi. Mitäs mieltä olette asiasta? Pitäisikö panna muija vaihtoon jotta tästä tunteesta pääsee eroon

19

2726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusaat

itseäsi ? Jos vaimosi ei halua jakaa (yksityis)elämäänsä kanssasi miksi sinun pitäisi jatkaa elämääsi hänen kanssaan.
      Onko niin että sinä tuloillasi mahdollistat vaimollesi elämäntyylin jota hän ei itse pystyisi toteuttamaan ?
      Jos näin on niin ; Herätys ,sua kustaan urakalla linssiin.

• ihanoikeesti hakeudu hoitoon ennenkuin vahingoitat partneriasi.
      sillätuosta seuraava vaihe on jotta käyt siihen kiini fyysisellä väkivallalla.
      sulla ei ole mitään oikeutta vaatia partneriasi näytämään sulle maili postia. se on sen viralisia asiakirjoja ja jos vaikka saisitkin tietää avaimen partnerisi voi haastaa sinut oikeuteen ja siitä voiseurata melkoiset korvaukset sekä enimilään 1 vankeutta.
      jotenka kuten alussa sanoin.

• juffe

Enhän minä nyt sanonut hullu olevani Tapsa rakas. Ei tulisi pieneen mieleenikään kajota naiseen millään tavoin (ellei eroottisessa mielessä). Olen mielestäni suht hyvä aviomies, osallistun perheen töihin esim laitan ruuan joka päivä. Mutta jos sinulla sitten on tuollaisia kokemuksia en sille voi mitään

• juffe kirjoitti:

Enhän minä nyt sanonut hullu olevani Tapsa rakas. Ei tulisi pieneen mieleenikään kajota naiseen millään tavoin (ellei eroottisessa mielessä). Olen mielestäni suht hyvä aviomies, osallistun perheen töihin esim laitan ruuan joka päivä. Mutta jos sinulla sitten on tuollaisia kokemuksia en sille voi mitään

en sanonut sinua mitenkään nekatiivisesti. mutta se vain ajautuu siihen pikku hiljaa ilöman jotta silä huomaatkaan sitä.
        sillä mustasukaaaisuus pahenee aika HUOM.AINA. ja jos haluat parissssuhteesi jatkuvan sulla on päästävä mustasukaaaisuudesta eroon. EI OLE MITÄÄN MUUTA RATKAISUA. sillä et todelakaan voi tietää kuinka paljon tämän hetkinen mustis. ahdistaa puolisoasi.

• uudessa suhteessa

mieheni exä, oli salaa perustanut treffi profiilin. Alkoi asustaa tietokoneella jne... Mieheni alkoi epäillä tota, ja nainen jäi kiinni. Hän ei halunnut näyttää mailejaan tälle ja näin ollen siellä oli moneltakin mieheltä yhteyden ottoja.... Kyllä sillä jotai salattavaa on sillä sun vaimolla jos ei suostu näyttää maileja. Mä voin näyttää vaikka heti, koska mulla ei ole mitään salattavaa siellä. Tavallista roskapostia.=)
      Tsemii sulle. Sullekin on parempi jossai tuolla.
      Mutta normaalia kumminkin on se että haluaa kerran kuukaudessa ulos kavereidensa kanssa, sitä ei kannata välttämättä epäillä..

• se voiolla siinä vaiheessa jotta se kokee sen mustasukaisuuden ahdistavaksi ettei saa henkeä.
        sillä ennenkun voi arvostella yhtään pitää voida nähdä itensä uhrin asemassa. kun luet mitäolinsille kirjoitanut ehkä voit edes pikasen hahmotella tilanetta siinä suhteessa.
        kuten sanoin uhrin asemaan itensä asetaminen ontodella vaikia.
        koska todennäköisesti se ei uskalla kertoa kuinka asdistavaksi tuntee sen suhteen, sekä kuinka pelotavaksi. pari suhde perustuu luotamukseen ja mustasukaisuus leikaa maton alta.

• se voiolla siinä vaiheessa jotta se kokee sen mustasukaisuuden ahdistavaksi ettei saa henkeä.
        sillä ennenkun voi arvostella yhtään pitää voida nähdä itensä uhrin asemassa. kun luet mitäolinsille kirjoitanut ehkä voit edes pikasen hahmotella tilanetta siinä suhteessa.
        kuten sanoin uhrin asemaan itensä asetaminen ontodella vaikia.
        koska todennäköisesti se ei uskalla kertoa kuinka asdistavaksi tuntee sen suhteen, sekä kuinka pelotavaksi. pari suhde perustuu luotamukseen ja mustasukaisuus leikaa maton alta.

• Inda

Vaihtoon vaan jos uskollisen eukon haluat.

• girlie

taitaa se vähän niin olla, että ne joilla on sitä salailtavaa, eivät halua mm mailejaan näyttää ja suuttuvat jos toinen edes sellaista ehdottaa..

• girlie
        girlie kirjoitti:

taitaa se vähän niin olla, että ne joilla on sitä salailtavaa, eivät halua mm mailejaan näyttää ja suuttuvat jos toinen edes sellaista ehdottaa..

tuo oli suunnattu siis juffelle..

• näyttämään postit

Sain selville että aviomieheni oli pitänyt yhteyttä vanhan ystävänsä kanssa (naispuoleinen) mutta minulle kiisti asian. Sanoin hänelle että uskon vasta kun hän näyttää minulle sähköpostinsa. Riitelimme asiasta monta tuntia mutta minä pidin pääni ja sain tahtoni läpi. Eikä siellä ollut mitään postia tältä naiselta. Kyllä oli noloa :)
      En tiedä onko hän ne poistanut, mutta ainakaan nyt en saanut häntä valehtelusta kiinni. Itse meilailu ei ärsytä koska tiedän miehen rakastavan minua, vaan se että asia pitäisi jotenkin salata minulta...

• tässä oli hekä tarkoitus jotta näkisit itse kuinka mustasukainen olt. mutta voitko kuvitella miltä miehestäsi TUNTUU??????????

• pöpipöpi

Oot sairas, kun lähettelet aina tasaisin lähiajoin tätä samaa viestiä tänne keskustelupalstalle. Koskahan tämäkin on oikeasti tapahtunut? Koitahan jo hyvä mies unohtaa ja antaa anteeksi.

• MInä

Minäpä luen aika ajoin mieheni sähköpostit eikä kuulu teille!! Miksi pettäjän ja huoran yksitisyyttä muuten pitäisi kunnioittaa? Että kusettaa saa ja pettää mutta pettäjähuoran yksityisyyttä pitäs kunnioittaa? Jods miehelläni olis huora vetelisin kyllä turpaan sekä huoraa että miestä !!Joten vedä akkaas turpaan åettäjääå saa lyödä!!

• Tane_k
        MInä kirjoitti:

Minäpä luen aika ajoin mieheni sähköpostit eikä kuulu teille!! Miksi pettäjän ja huoran yksitisyyttä muuten pitäisi kunnioittaa? Että kusettaa saa ja pettää mutta pettäjähuoran yksityisyyttä pitäs kunnioittaa? Jods miehelläni olis huora vetelisin kyllä turpaan sekä huoraa että miestä !!Joten vedä akkaas turpaan åettäjääå saa lyödä!!

"Minäpä luen aika ajoin mieheni sähköpostit eikä kuulu teille!! Miksi pettäjän ja huoran yksitisyyttä muuten pitäisi kunnioittaa?"

Miksi olet parisuhteessa pettäjähuoran kanssa? Eikö olisi helpompi lempata nykyinen pettäjähuora ja etsiä uskollinen mies?

• suora

vastaus: olet sairas.
      Elämä perustuu enemmän tai vähemmän valheeseen eli mikään ei lopulta ole ihan niin miltä ensi näkemältä tuntuu.
      Täysin rehellisessä maailmassa olisi viheliästä elää.
      Opettele olemaan vapaassa pudotuksessa ja hoida omat asiasi niin, että itselläsi on siedettävä olo niin johan helpottaa.
      Itse en ole koskaan ollut varma mistään, varsinkaan naisista, ja silti on tullut eleltyä saman muijan kanssa jo useita kymmeniä vuosia.

• nainen

Mäkin olen ollut suhteen alkuaikoiina aivan sairaalloisen mustasukkanen. Viikonloput oli painajaisia, kun tiesi että baariin mennään ja tavataan ihmisiä. Siitä eroon pääsin vasta kun suhdetta jatkui ja lapsia syntyi. Asia raastoi meitä paljon ja siitä riideltiin usein.

Tajusinpa kuitenkin että tämä ongelma on mun omassa päässä! Ei miehelläni ollutkaan aikomustakaan pettää mua, mutta minä olin se vainoharhainen joka kuvitteli kaikkea! jopa katse toiseen naiseen sai samantien karvani pystyyn, ja ero tulee nyt!!!

Omasta itsetunnosta se on kiinni!! Luota iseesi, älä vertaile itseäsi muihin. Luota siihen, että nainen rakastaa sinua ja haluaa olla kanssasi. ( kannattaa myös selvittää onko nainen onnellinen ja haluaako elää yhdessä, eihän pelejä tarvitse pelata jos on onnellinen).

Ja mieti samalla omaa onneasi, yksi elämä elettävänä, elä se omalle onnellesi, onnellisena!!!

• nainen

Ja mun mielestä kerran kuussa baari käynnit on kyllä ihan ok. Älä rupea rajoittamaan toisen elämää, se ei johda muuhunkuin tuskalliseen yhteieloon tai jopa eroon jossain vaiheessa. Jos rajoitat naisesi elämää ja menemisiä se on jo sairautta.

Toivottavasti saatte asiat kuntoon.

• sufi

suomessa tuntuu olevan normaalia käydä baarissa ilman puolisoa. siihen siis tulee sopeutua ollakseen normaali suomalainen. paitsi jos on uskovainen.

tuo toinen touhu - salaisen meiliosoitteen pito kummastuttaa. varmasti naisesi tahtoo iloitella, edes netissä, ilman että sinä siitä tiedät. hyväksy tämä ja jatka suhdetta tai jätä nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe