Epäilty seksuaalirikos Forssassa
7.6.2021 14.53
UUTINEN
Hämeen poliisi tutkii tapahtumaa, jossa alaikäisen tytön epäillään joutuneen seksuaalirikoksen uhriksi. Teon epäillään tapahtuneen Forssassa lauantai-iltana 5.6.2021 noin kello 22.30 - 23.30 Lamminrannan uimarannan läheisyydessä.
Teosta epäillään 20-30 vuotiasta, noin 180 cm pitkää ulkomaalaisen oloista miestä, joka kuitenkin puhuu hyvää suomea. Normaalivartaloisella epäillyllä on tummat/mustat sivulta lyhyeksi leikatut hiukset. Vaatetuksena epäillyllä oli tekoaikaan tummat polviin ulottuvat farkkushortsit ja musta ohut takki.
Epäilty on poistunut paikalta jalkaisin.
Poliisi pyytää asiasta jotain tietäviä ilmoittamaan tietonsa sähköpostitse: vihjeet.hame@poliisi.fi tai puhelimitse p. 0295 414 222
Poliisi tarvitsee vihjeitä
7
765
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä äänestän perussuomalaisia.
- Anonyymi
Persut saa minunkin ääneni. Kun olen katsellut puh. jotajien tenttejä TV:stä, muilla puolueilla ei näytä olevan muuta asiaa, kun mollata/haukkua Persuja? Luulisi heillä jotain muutakin sanottavaa joskus olevan? Juuri tämä on vaikuttanut äänestysvalintaani.
- Anonyymi
Ihme, kun poliisi ei nyt ole "vaitonainen?" Hys, hys!
- Anonyymi
Juuri enen vaaleja poliissi on jämäkkänä?Omasta tahdosta vai käskystä?
- Anonyymi
Olen kauan sitten asunut vuosia Forssassa. Nyt äänestin ennakkoon Helsingin ehdokasta, koska olen helsinkiläinen.
Halla-aho sai ääneni. - Anonyymi
Uutta, että poliisin sanavarastoon on tullut "ulkomaalaisen oloinen". Todennäköisesti joku komisario ohjataan polkupyöräpartioon alennetulla palkalla tästä oivalluksesta, mutta selkeytti uutisointia ainakin tämän kerran.
- Anonyymi
Onko tästä tapauksesta mitään selvinnyt? Uutisia ei ole näkynyt, kai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696