TOTA NYT TUNTUU TULEVAN KOVALLA SYÖTTEELLÄ
YRITÄ MYÖHEMMIN UUDELLEEN
6
996
Vastaukset
- Anonyymi
sekä
502 Bad Gateway
504 Gateway Time-out
Jos ette ylläpidossa saaneet, tulostakaa nämä paperille. Siinä teille palautelomaketta!- Anonyymi
Ei päivää ettei noita!
- Anonyymi
Useamman kerran viikossa tulee vakoilusivukin. Olen kysynyt tätä ennenkin ja aina on heti poistettu, mikä todistaa vakoilun olevan kyseessä ja että suomi24 sitä tekee. Miksi muutoin poistaisi!
Osoiterivillä on http://192.168.100.1/html/quicksetup.html. Vai että pitää oikein antaa kaikki nettitiedot. Juuri näistä tämmöisistä kaikkialla varoitellaan.Moi! Kyseessä on ilmeisesti käytössäsi olevan reitittimen hallintasivun osoite.
-Emma- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Kyseessä on ilmeisesti käytössäsi olevan reitittimen hallintasivun osoite.
-EmmaNo kerro sitten, mitä sääntöjen vastaisuutta siinä oli? Mikä sääntöjen kohta? Vai ainoastaanko vain huvitti poistaa ja kiusata?
Moikka! Mikäli ongelma edelleen jatkuu, olethan yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329