Villi fantasia heteromiehen panemisesta ei jätä rauhaan. Kuinka voin onnistua? Tahdon sellaisen todella kiinnostavan ja hauskan miehen lakanoiden väliin. Vielä tänään!
Olen homo ja haluan iskeä heteron
16
1741
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun tinderiin
- Anonyymi
Esiinny naisena, houkuttele kotiin ja raiskaa
- Anonyymi
Ei ole olemassa heteromiehiä.
- Anonyymi
Ei kai se ole heteromies sitten vaan kaapissa oleva bi tai homo? Jos taas haluat puhtaasti heteromiestä, silloin joutuisit varmaan tekemään sen väkipakolla ja sehän on rikos.
just saying- Anonyymi
Kyllä jotkut heterot ovat valmiita olemaan homon kanssa, olematta itse homoja tai bi. Kyseessä ei niinkään ole himo miestä kohtaan, vaan jonkinlainen alistamisesta johtuva kiihotusilmiö.
- Anonyymi
On se heteron vietteleminen mahdollista ilman väkisin ottamista.
just saying
joo täällä olis mies lakanoitten väliin oon 47v mies kiuruvesi
- Anonyymi
nam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nam
kiinnostaisko tulla teen sulle hyvää pvc lakanaa hieronta öljyä ja muuta kivaa saat olla koko viikonloppu mun luona
- Anonyymi
Baarista käyt iskemässä, hieman hierot haaroväliä ja se on siinä,
- Anonyymi
Kyllähän homoseksuaalinen nainen saa heteroseksuaalisen miehen milloin ja mistä tahansa, kunhan ulkonäköä on.
- Anonyymi
Googlettamalla löytyy erilaisia viettelyskeinoja
- Anonyymi
Jos haluat heteron, niin vaatimuslistaasi on hieman ensin lyhennettävä.
- Anonyymi
joo täällä olis mies kiuruvesi vailla miestä
- Anonyymi
Heteromies muuttuu bi mieheksi 3 bissen jälkeen.
Jos tyydyt olemaan panopuuna, juttu on ihan helppo.
Jos haluut päästä itse pukille, 3 viskiä siihen päälle. - Anonyymi
Rupea transuksi ja kasvata tissit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890