nuorella miehellä alkoi paha maskista juhtuva veritauti
maskin kuminauhat raapivat korvien takana verijanat
eikä poika voinut enää käyttää maskia
hän voihkii yleisessä vessassa veressä vedellä pesten
Maskin uhri
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että "veritauti" - höh! Ihan tavallinen kumiallergia jonka johdosta iho kärsi.
- Anonyymi
Minulla on kumiallergia ja sain juuri vastaavat verijanat alushousujen kuminauhasta. Jouduin etsimään kalliita housuja, joissa kuminauha ei ole esillä. Maksin kohdalla ymmärsin tilata pestäviä maskeja Kiinasta, joissa ei ole kuminauhaa, vaan maskin kankaasta on leikattu kiinnitysnauhatkin. Maski ei muuten ehkä paras mahdollinen. Joudun käyttämään maskia vain ostoksilla ym. joten käytän välillä kuminauhallisia lyhyen aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kumiallergia ja sain juuri vastaavat verijanat alushousujen kuminauhasta. Jouduin etsimään kalliita housuja, joissa kuminauha ei ole esillä. Maksin kohdalla ymmärsin tilata pestäviä maskeja Kiinasta, joissa ei ole kuminauhaa, vaan maskin kankaasta on leikattu kiinnitysnauhatkin. Maski ei muuten ehkä paras mahdollinen. Joudun käyttämään maskia vain ostoksilla ym. joten käytän välillä kuminauhallisia lyhyen aikaa.
Miksi tilailla tuollaisia täyskankaisia maskeja kovalla hinnalla jostain. Jos osaa itse ommella tai joku kaveri, niin Martoilla on ohjeet kangasmaskin ompelemisesta.
- Anonyymi
Kiinan pitäisi kustantaa ilmaiset maskit koko maailmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595