Luin Hesarista että Vietnamiin pääsisi Suomalaisena ilman viisumia lyhyelle alle 15 päivän reissulle. Tietääkö kukaan milloin tämä uusi sääntö tulee voimaan? Ajattelin käydä maassa ensi kuussa.
Vietnamiin ilman Viisumia?
7
1456
Vastaukset
- mielestä..
tais tulla jo voimaa.eikö lehdes lukenut niin että eilen ilmoitettiin niin....
harmi vaan ettei 2kk matkat oo ilman viisumia...
istekkin sinne lähdössä. - Vietnam
Lue alta oleva Kamputsea-Vietnam -juttu, siellä on tietoa.
- luin Hesarista
Kiitos avusta, lukaisin sen.
- itsekkin sinne lähdössä
eikö se tullu jo voimaa,mä ymmärsin niin.kun eilen oli ilmoittanu sen.harmi vaa ettei 2kk matkalle pääse ilman viisumia.
- zuppi
2 kuukauta olis tietty parempi, mutta
tässä vaan mietin että eikös tohon kahden viikon viisumiin kuitenkin saa ihan normaalisti extensionim joka maksaa 25 dollaria per kuukausi?
Kai siihen sitten on uskottava. Ei tarvikaan hommata Bangkokista (eikä Tukoholmasta) viisumia, vaan suorinta tietä vaan Vietnamiin:)
- today
eilen luin paikallisesta lehdestä että toukokuun alusta ei suomalainen , ruotsalainen ja norjalainen tarvitse viisumia , jos alle 15 päivää täällä , paikalliset sanoi että vietnamin tullimies tietää lakimuutoksesta ehkä kesäkuussa , aluksi voi olla ongelmia , jos seuramatka silloin tuskin ongelmia,, tervetuola tänne kuumaan aasiaan ,, toissa päivanä ensimmäinen sadekuuro puoleen vuoteen ,, asustelen saigonissa ,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339