Haluaisin rietää millä vaipoilla on paras imukyky (ei mitään tena.jne) vaan ihan libero, pampers...
Eli hommaanko housu- , teippi- vai molempia vaippoja olen siis 15.v ja etsin vaippaa edelliset oli pettymys:( kaikki läpitte (jotakin ikivanhoja ) kaapin pohjalta en tiedä merkkiä
Mis vaipois on paras imu kyky
4
289
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin noista löytyy sopivaa kokoa 15-vuotiaalle.
Kyl niitä löytyy isompia mutta tässä kylässä ei ole kuin 2 kauppaa ja molemmis miltein samat tuotteet en viitsi mennä kävellen 10 km seuraavaan kylään hakeen oon aika laiska kävelemään
Nii siks just kysyn ku oon nähny ###tokis et aikuiset käyttää 6koon vaippaa ja haluaisin itse kokeilla sitä
Ny vähä apua hei pitäis huomenna päästä kauppaan:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667