Hei! Ei teillä sattuisi olemaan tietoa kuinka iso on libero up&go 7 koko ilman muovia/ paljon ne v@ip@t vie tilaa (eli saako ne ihan reppuun (repun koko on n.30cmx20cmx15cm) huom! Kijat pitää mahtua mukaan ) onko kellään ideoita/tietoa. Arvostaisin sitä todella paljon ps. Onko ketään vaippailioita viiala akaassa tai toijala akaassa haluaisin tietää ja saada kavereita ja asiasta voit laittaa snapchatissa minulle nimellä Lolman Lolmanninen niin sitten snappi soimaan vaan muutes en vastaa puheluihin enkä muihin viesteihin! Jos mahollista niin antakaa vähän ideoita täyttämisen suhteen ja siihen pajon noi liberot imee k##ta tai p##kaa haluan nopeita vastauksia .
Ihan vaan kysymys
1
298
Vastaukset
Ei näköjää kellään oo tietoo täytyy sit varmaa ostaa ihan summa mutikassa ja toivoo et mahtuu jos kaikki ei mahu niin annan ilmaseks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667