ei taida olla normaalia kun iskä vetää pari kaljaa melkeen joka päivä. tänään ei ollut humalassa, mutta kun äiti meni keittiöön, ja iskä seisoi jo siellä, huudahti iskä että voisi äiti myöhemmin mennä sinne keittiöön sörkkimään. äiti sitten alkoi itkemään ja tuli ihan hirvee olo. kulkee suvussa masennus, on ollut mulla ja enolla, nyt varmaan äidillä. epäilisin. :( en haluu kertoo vanhemmille siitä että miten musta tuntuu, koska tulis niille pahempiki olo. olen siis 13v, ja mun mielestä mun ei pitäis miettii tämmösii asioita ja yrittää olla se joka korjais meiän perhettä. pelottaa ihan sikana että 7v pikkuveljestäkin tulee masentunut, koska mulla se oli myös.
iskä huutaa äitille, apua pliis.
1
909
Vastaukset
- Anonyymi
oikeesti kerro sun äidille tosta.
Jos tää sun isä siis aiheuttaa sun äidillekin pahan mielen niin paras vaihtoehto on varmaan ero. Silloin pikkuveljesi ei joudu isompana samaan tilanteeseen kuin missä sinä nyt olet.
Entäs miten teillä sillon menee kun isäsi ei ole ns. Pahalla tuulella? Onko silloin isäsi mukavampi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635