Kypsempää rietasta naista

Anonyymi

Kylläpä on hankalaa löytää rietasta 50 naista salaiseksi seksikumppaniksi. Pitempään jo hakenut vakituista seuraa, jossa molemmat ymmärtävät kupletin juonen. Puhdas seksisuhde, molemmat saavat nautiskella estottomasti ja ilman turhia henkisiä lukkoja. Missä olet ihana nainen? Täällä tutustumisen arvoinen 40v mies pks, turhautuen seksittömässä liitossa. # Salainen40

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuo on parhaita seksikumppaneita 45-60 v kauniit naiset. Niin itsevarmuus ja osaa nauttia. Kaunis kyllä pitää olla eikä maatuska. Ja tuon ikäsillä on viisautta ja elämänkokemusta iso pointti.

• Minkälaista seuraa kaipaat iitse tyydyksen ohell?

• Anonyymi

Monenlainen käy, olen todella joustava ja kokeilunhaluinen. Mitäs sulla oli mielessä sitten, onko jotain tiettyä mielessä...
        #Salainen40

• Anonyymi kirjoitti:

Monenlainen käy, olen todella joustava ja kokeilunhaluinen. Mitäs sulla oli mielessä sitten, onko jotain tiettyä mielessä...
        #Salainen40

Vaikki itsetyydytys kanssasi.

• Anonyymi
        haA368 kirjoitti:

Vaikki itsetyydytys kanssasi.

Vaikka työnnät purjon perseesees

• Rietaan halunen 51 löytyy Keski - Suomesta vuoden vanhenpi mutta 50 kuitenkin.
      Haluat että tyydytystä kädellä puoli kolmeen hitaasti aloitaen etten väsy ja saan, kunnon ogasmin? Tossa luki että seksin haluinen eli rietas. Ja salaiseksi, seksikumppaniksi. Itsetyydytys, Käsipanolla, Paljaalla tietenkin mutta ensin, viihdyttää itse tyydytyksellä, Seksikumppaniksi vain jos itsetyydystä harrastan halut ovat joskus todella isot. Mutta seksikumppani itse tyydytysessä on ehdoton ja paljalla.

• Anonyymi

Moi Sari,
        täällä olisi sulle riettaaksi, salaiseksi seuralaiseksi kiva, luotettava, kokeilunhaluinen alle 50:nen 180/90 mies Jyväskylästä.
        Haluaisitko, että tulisin ja tyydyttäisin sut sormillani, kädelläni, samalla kun nuolen, imen huuliasi, klittaasi.
        Voimme sipia tapaamisen jonnekin rauhalliseen paikkaan. Näin kesällä onnistuu vaikka luonnossa ;)
        Miltä kuulostaa? Jos haluat villin, riettaan seksikesän, laita viestiä... salaisesti72@outlook.com
        voimme vaihdella s-postitsekin villejä, kiihkeitä viestejä ennen tapaamistamme ;)

• Anonyymi

Pikkusen sekava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkusen sekava

Pervo Pertti se vaan sekoilee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe