isoveljen kanssa tuli puheeksi että mikä on iha ensimmäinen asia jonka toinen aamulla tekee herättyään. Mä kerroin että laitan mun esarin takas eteen kun herään.
Veli ihmetteli että miks se on takana ja mä luulin että eikös kikilla muka mene taakse yöllä (nii on ainakin mulla menny ihan niin kauan ku vaan muistan). Se sano että ei sillä ainakaan koskaan mene eikä oo kuullu että kenelläkään muulla olis menny.
Onko mun broidilla nyt jotain vikaa siinä vai oonko mä muka ainoo jolla menee esari taakse aina yöllä?
Esinahan asento
Anonyymi
8
929
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele vapaasti riippumaton ajattettelusi.
- Anonyymi
Mikset anna sun veljes laittaa esaria takas vaikka joka aamu?
- Anonyymi
Täällä taas tällainen pedari-ansa.
- Anonyymi
Oletko juuri sinä ansan asettaja?
- Anonyymi
Ilgan olgalta voi näistä kysellä lähemmin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647