Maskittomat äijälaumat vaeltelevat kaupoissa kaljaa etsien. Pietarin tuliaiset juotu? Muut tuliaiset jaossa.
Sisäruokinta
6
677
Vastaukset
- Anonyymi
Se kalja kun on jätkäpojan peruseines, äitee ja muija hoitelee kiinteämmän aineksen. Maski on liian outo juttu passatulle vätykselle.
- Anonyymi
Kokeeks yritin juoda bissee maski naamalla, mut rinnuksillehan se meni.
- Anonyymi
Ilman naamaliberoa oon kulkenu kaupoissa kaiken aikaa enkä ole edes flunssaa saanut, että köh köh vaan.
- Anonyymi
Tottahan hikisten miesten pakaralihaksien ihailu katsomossa poikien kanssa kotiolot voittaa, se on sitä paitsi nössölle ainoa hyväksytty tapa homoilla.
Sama nössö uskaltaa repäistä elämässään oikein rankasti kävelemällä kaupassa ilman maskia. Mutta mikä eteen, jos se passaava kotimanta saakin tartunnan ja joutuu sairaalaan? Kuka paistaa miehelle makkaran, kuka kuorii perunat? - Anonyymi
Julkinen terveydenhuolto hoitaa sankarien vaivat. Muut tartutetut suu kiinni, tässä kun ollaan isän ja maan asialla kannusta massaa tankkaamassa ja jonossa lorottamassa.
- Anonyymi
Tuurissa tanssitaan joka päivä. Korsuorkesteri tahdittaa vierailevia tähtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657