olen ottamassa avioeroa miehestä Koska alkaa 8 vuodenaika kasvettu erikseen Lasten hoitaminen sujuu hyvin Viikolla Viikonloppuisin hoidan lapset ja mies ryyppää ja on kavereiden kanssa Olen yrittänyt panostaa avioliittoon enemmän kuin mies Mutta hän ei itse todennäköisesti haluaa vain viettää aikaa kavereiden kanssa Joten olen tullut siihen tulokseen että meidän avioliitto on ohi .Koska hän ei halua viettääVaimon kanssa aikaa Kaverit ovat tärkeitä aina enemmän kuin vaimo ja lapset
mies ja kaverit
Anonyymi
1
621
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä pitää saada aikaa kevereille. edes perjantait ja launtait. ja sunnuntait klo 17 saakka. ei kukaan täys päinen mies jaksa pelkää vaimoa. 7 päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645