Olen (45m) ollut yhdeksän vuotta suhteessä ja olemme naimisissa ollut 9 vuotta. Ja olemme kertaaleen erottu ja menty uudestaan naimisiin. Todella rikkonainen suhde. Riitoja on paljon. Hänellä on 3 aikuista lasta kaikki on jollain tavalla erityislapsia. Viimeisin 25 v tyttö jolla lievä kehitysvamma ja autistinen. Hän ei pärjännyt ulkomaailmassa asumaan joten hänen piti tulla meille asumaan. Isompaan kämppään piti muuttaa ja tuli isot muuttokustannukset. Kolme kuukautta muutosta ja vieläkin maksetaan velkoja. Asuminen muuttin entistäkin vaikeammaksi kun hän on kaikkien edelle. Tuntuu että hänen ehdoilla mennään. Hän saa kaiken periksi ja ei saa moittia virheistä. Saan aina haukut kun puutun hänen elämään ja virheisiin. Asummehan me yhdessä ja on kai minullakin sananvaltaa, mutta ei. Minun tekemiseen puututaan. Käyn työn ohella kaupassa, ruuanlaitto ja huodehdin muutenkin kodista. Hän käy töissä ja töitten jlkeen kiire nukkumaan Ei niikuin välitä kodin askareista pätkääkään. Ja tyttö makaa päivät huoneessaan eikä tee muuta. Ajatellaan vaan että hänellä on kaikki hyvin eikä puututa mihinkään tekemiseen (eikä saa) En halua kuitnkaan erota ja minua uhkaillaan erosta. Että teet niinkuin käsketää. On paljon asioita mitä pitää tehdä salassa. Kertokaa mitä teen?
VAIKEA SUHDE
Anonyymi
1
729
Vastaukset
- Anonyymi
"En halua kuitnkaan erota ja minua uhkaillaan erosta. "
Jos ero ei ole vaihtoehto, niin tulee mieleen 3 vaihtoehtoa
1. Menet(tte) terapiaan
2. Rupeat ryyppäämään
3. Rupeat nostamaan sellaisia raivokohtauksia, etteivät he enää uskalla kohdella sinua kaltoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635