https://is.mediadelivery.fi/img/978/f346ee9f73013af12b5f1db99ff8248c.jpg.webp
Eduskunnan kansliatoimikunta esittää huomenna Tytti Yli-Viikarin irtisanomista Valtiontalouden tarkastusviraston (VTV) pääjohtajan virasta.
Mitä minäkö ? Halonenkin ajoi suihkarilla 481 000e laskun valtiolle yhdeltä matkaltaan
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hlonen olisi pitänyt panna linnaan karjalainen myös mutta ne ovat
sitä aikaa- Anonyymi
Oliko karjalainen Halosen suihkari matkalla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko karjalainen Halosen suihkari matkalla ?
Karjalaisen syy, sanoo sossut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karjalaisen syy, sanoo sossut.
Navettagigolo muistelee vanhaa ryyppykaveriaan?
- Anonyymi
Takaisin perintäainain osaan. Väärinmaksussa ollut presdentin eläke maksaa luonnollisest kaikki takaisin jota nyt kertynt 200 000 €
- Anonyymi
Eikö mikään mahti yllä tuollaiseen varastamiseen !
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
Tarjan elämätön elämä keskittynyt valtion rahojen haaskaamiseen. - Anonyymi
takaisin jota nyt kertynt 300 000 €
- Anonyymi
Halonen on lisäksi kohdellut virkamiehiä ala-arvoisesti, haukkunut lahtarin äpäräksi esm. Antti Satulia, huolimatta ettei Satuli ns.äpärä vaan normaalissa perheessä syntynyt.
- Anonyymi
olhase aivan kaaheeta,
ko esko-neiti täystuhoaho,
otti lättyyn tavjalta... - Anonyymi
Tavjaa ei voi erottaa kuinn sdp jäsenyydestä. Vanhalle muorillenyt sama missä, mutta on kuitenkin Helsingin yliopiston johdossa ? Mitä pirua siellätekee vanha muori !
- Anonyymi
esko-neiti täystuhoaho,
palvelee puuttinin pankkia,
lurps, lurps... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esko-neiti täystuhoaho,
palvelee puuttinin pankkia,
lurps, lurps...Mitä se homo visertää. Puuttini ja Aho ei sinuun korvaa lotkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se homo visertää. Puuttini ja Aho ei sinuun korvaa lotkauta.
navettagigoloa ottaa pattiin,
kun esko-neiti täystuhoahosta ei tullutkaan pressaa,
ei auttanut kauneusleikkaus, ei,
kun tavjalta tuli ohtaan...
- Anonyymi
Halonen on ollut JetFliten paras asiakas koskaan, tosin ei niitä kuluja hän itse maksanut.
- Anonyymi
Nekkerit katsoi suu auki, kun pohjoinen maa saanut kuningattaren, kun yksityissyihkarilla karautti luokseen. Vaatimaton(sanovat demarit) 481 000 euron lasku Sveitsiläiselle suihkari firmalle.
- Anonyymi
Demarit on aina oikeassa ja lakien yläpuolella.
- Anonyymi
kyllähän se maalaisliitto-mtk:n pummia vituttaa,
kun tavja on kovasti suosittu pressana,
ei tietenkään pummien keskuudessa... - Anonyymi
Vasemmiston ja vihreitten valtakautta, jossa Halosellakin näppinsä.
Halonenkin toi Marinin tapaan mallin, jossa voi vapaasti varastaa yhteiskunnan varoja.
Myös valtakunnasyyttäjä näistä leireistä, näytti jo monesti miten hoitaa oikeus -asioista.
"Rikollisuudesta kertova suomiräp kerää miljoonia katselukertoja Tubessa, ja suunta on kasvava – videoilla esitellään aseita, huumeita ja kommandopipoja
Kotimaisessa räpissä puhutaan aiempaa enemmän rikosten tekemisestä, ja se kertoo yhteiskunnan muutoksesta."- Anonyymi
Me pikkasen varastetaan, me sosialistit. Otetaan köyhän rahoista.
- Anonyymi
Halosen aikaan köyhät köyhtyi, jäi rahaa haaskuuksiinsa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009