Ideoita saa esittää tässä kuitenkin vaihtoehdot joita minulla on suunnitteilla! Mikä näistä todennäköisesti toimii parhaiten? Huomenna naarastiikerini kanssa olemme kahden.
Vilautan etumustani nk. tyrkylle ja sanon: ”Koeta mun kikkeliä.’”
Menen takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjentää tiskikonetta, ja sanoa ’Markiisi kun täräyttää.’”
Hieman lässyttämällä. ’Jaksaisitko hoitaa mun piliä’ vauvaäänellä
kysyn: ’Tekisitkö pippelitutkimusta?”
kaivan vehkeen esiin sohvalla maatessamme, heiluttelen sitä ja tuumin: ’Viikon luontoääni letkunravistaja laulaa, kiinnostaisiko?’
MIKÄ SAA NAISEN KIEHUMAAN
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään noista. Yök!
- Anonyymi
Menen takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjentää tiskikonetta, ja sanoa ’Markiisi kun täräyttää.’”
👍👌
kaivan vehkeen esiin sohvalla maatessamme, heiluttelen sitä ja tuumin: ’Viikon luontoääni letkunravistaja laulaa, kiinnostaisiko?’👍👌 - Anonyymi
Kiehumaan, siis ärsyyntymään ja raivostumaan vai? No juu, jos nuo kaikki teet niin kyllä varmasti alkaa vituttaa jo puolivälissä tota listaa.
- Anonyymi
No silmät kiiluen varjostat kotona ja hyökkäät kimppuun makuuhuoneen ovella
- Anonyymi
Kiehumaan? Erikoinen sanavalinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253