Tiedustelisin, onko huittisisa yhtään miljonääriä? Olen siis aikeissa sellaiseksi ruveta ja mahrolliseen miljonääriklupiin huittisisa minulle saa liittymiskuponkin lähettää!
Valaisen hieman uutta liikeireaa millä miljonääriksi tulen.
En levitäkkään enää kaikkia liätteitä huittisten savimaapeltoihin vaan käytän sijanpaskasta vapautuvan metaanin piopolttoaineena sähkön tuattamiseen! Kehittämäni polttokennopoltin tuattaa paskasta pyärintäliikettä, joka pualestansa pyärittää akrekaatia!
akrekaatin tuattamaa sähköä ei suinkaan myyrä valtakunnanverkkoon, vaan sillä käytetään tietokoneita jotka tekevät louhintatyötä virtuaalivaluutan,pitkoinin, louhimisen parissa!
Näin siis ilmainen sijanpaska alkaa tuottamaan miljoonia virtuaalirahhaa virtuaalitililleni!
Miljonääriä huittisisa?
Anonyymi
4
824
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki isovattaset kuuskypää täyttäneet yritysjohtajat kuuluu millikerhoon. Nuaremmat kuuluu myäs mut toiseen kerhoon kun niillä on velkaa miljoonia!
Liikeideasi on hiukan myöhässä. Se on ollut käytössä Vampulassa, "Vambio", siinä Salmenojalla jo vuosia. Mutta jatka ihmeessä keksijäntyötäsi; alku aina hankalaa, ja voithan sinä keksiä sitä lisää!
- Anonyymi
Vampio ei tiätääkseni louhi paskankäryllä pitkoineja!
- Anonyymi
Tervetuloa vaan tänne miljonäärikerhoon. Oon siihen kuulunut jo kymmenen vuotta....ja sosiaaliakat huutaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820