Oon ostamassa raivuria ku pitäs taimikkoa raivata.
Oon nyt kahen vaiheilla, että ostako:
Echo 46cc 500 eur
Partner 45cc 420 eur
Onko kellään kokemuksia kyseisistä sahoista?
Partneri näyttää ainaki lelummalta ku echo.
ECHO vai Partner raivaussaha?
5
5675
Vastaukset
stihl niin ei tarvitse heti vaihtaa,hintavampi hieman, mutta halpaa ja hyvää ei tahdo olla.
Noista merkeistä ei itsellä kokemusta,mutta.- JuhPe
tuo stihl tosissaan. Kokemuksia partnerista. vähän on rihveli.
Huskuhan se paras olisi kuitenkin. - mehturi
JuhPe kirjoitti:
tuo stihl tosissaan. Kokemuksia partnerista. vähän on rihveli.
Huskuhan se paras olisi kuitenkin.Tullu sahattuu kaikki läpi paitsi tuo Echo. -> OTA HYVÄ MIES HUSSE!
- haapa
mehturi kirjoitti:
Tullu sahattuu kaikki läpi paitsi tuo Echo. -> OTA HYVÄ MIES HUSSE!
husku tai jonsered ovat kai parhaat raivaussahat
- kokemusta on
olen omistanut echo raivurin useita vuosia ja myös käyttänyt sitä. Pelaa kuin isoisän taskukello.Aina valmis palvelukseen, ei mikään lelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431