Mä oon alkanut vähän kummastela , kun en ole saanut mieheni kanssa orgasmia yhdynnässä. Kuitenkin saan sen tyydyttäessä itseäni. Mistä tämä voisi johtua ?
orgasmi
7
6438
Vastaukset
- Orde
Lopeta itsesi räplääminen niin huomaat sen....mitä pidempään olet ilman orkkua sen kiimaisempi susta tulee ja mitä kiimaisempi olet sen helpommin saat myös orkun yhdynnässä.
- ansu
Moi! En ole minäkään saanut muuten kun itse samalla hieroen tai suu seksiä ,se on parasta.Olen kohta viis kymmentä ja hyvin mennyt.Nautitaan itseä hoitaen.
- mies
Älkäähän nyt tytöt moisia puhuko.
Ottakaa miehenne ihmeessä mukaan menoon.
tiedän monia naisia, jotka eivät laukea yhdynnässä, jos mies ei hyväile samalla klitoista sormilla tai sauvalla tai nainen voi tehdä sitä yhtäaikaisesti.
Mikäs sen kivampaa kun mies painaa kullia sisään
ja samalla hyväilee???? kokeilkaa ja yhteinen nautinto on taattu. - onneton
mies kirjoitti:
Älkäähän nyt tytöt moisia puhuko.
Ottakaa miehenne ihmeessä mukaan menoon.
tiedän monia naisia, jotka eivät laukea yhdynnässä, jos mies ei hyväile samalla klitoista sormilla tai sauvalla tai nainen voi tehdä sitä yhtäaikaisesti.
Mikäs sen kivampaa kun mies painaa kullia sisään
ja samalla hyväilee???? kokeilkaa ja yhteinen nautinto on taattu.Kertokaa mulle mikä on miehessä vikana kun ollaan pari vuotta oltu yhessä ja nykyään n. kerran kuussa rakastellaan n. 5 minuutin verran, ja esileikkiä ei tunneta laisinkaan!! Mä kyllä saan koskea häntä ja "hieroa" mutta mies ei halua koskea kädellään kielestä puhumattakaan! Ja jotenkin tuntuu et miehellä on aikamoiset erektio-ongelmat koska näen että häntä ei koskaan ota eteen, hyvä kun edes silloin kerran kuussa!! Pitäisikö erota ja etsiä mies joka on kiinnostunut vai tyytyä itsetyydytykseen??
siilä on yksin kertainen este. miehesi ajatelee ainoostaan omaa orgasmiaan. eikä välitä sulle orgasminantamisesta.
-ensinäkin neuvot miten kaikka millälailla haluat jotta hän kiihottaa sinua tämä on ehdoton ykönen.sillä ilman kiihotumista et myöskään voi saada orgasmia. näin on elimistö rakenettu kaikilla. silloin kun oletta fyysisessä kanssakäymisessä pyri olemaan yläpuolella ja sillä lailla heilutele tartipuikoa jotta saat orgasmin. pienellä liikellä sinä kiihotut aivan samalla lailla mutta parisi ei tapa nallia.
elikkä minkä pienempi sisään ulos liike pituus .
sulla on eteen taakse sivulle sekä toiselle ja pikku siskosi saa kaipaamaansa kyytiä. sekä viimeksi kärsivälisyyttä js maltia minkä pitempään voi kiihottaa niin isompi moukku.- m37
Jos saat masturboimalla, saat varmasti myös jos masturboit yhdynnän aikana, tai pyydä miestä tekemään käsityöt.
Minusta tuossa tilanteessa ei ole mitään ongelmaa. Ainakin minusta yhdynnän aikana masturboiva nainen on kymmenen kertaa kiihottavampi kuin kätensä kurissa pitävä. - raili.
tämähän on iäisyys kysymys. sillä teininä ei ainakaan aluksi saa orgasmia monestakin syystä.
mutta se voi tulla myöskin iän kanssa seurauksena monestakin syystä. ensiksi jos suhteessa on jonkin laista säröä keskinäisessä suhteessa ja se ei tarvitse olla mitenkään suurta mutta kun nainen tuntee sen jollain lailla ahdistavaksi esin. ei osalistu siivoukseen taikka on nohitetavissa autamisen suhteen.
toinen mikä aiheuttaa niin limakalvolle tulee patinaa,elikkä pikkusiskon limakalvoiho paksunee,sekä sen vuoksi tunto heikenee.
ylätys ylätys kondoomissa oleva aine turrutta tunteen. ee pilerit. tekevät sen hormonaalisesti
vastaavan. sillä aina on valitava pienempi paha ehkäisyssä. se millä voi parantaa tuntoa niin keissa kuulat.1-1.5cm halkaisijat ei suurempia.
huono taikka ei lainkaan esi leikkiä ja silloin pikkusisko ei lainkaan kostu taikka äärimäisen vähän. sillä kunollinen esileikki on kaiken a ja o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154