josko tämä nyt tosiaan oli tässä. Voihan sitä haaveilla vaikka maailman tappiin, mutta mitään muuta ei taida oikeasti koskaan tapahtua Rakastan ihan hullunlailla, mutta ei sekään aina riitä.
Olen alkanut miettiä
41
772
Vastaukset
- Anonyymi
rakkautesi ei tarvinnutkaan sua, vain sun omiasi...........
voisitko ilmoittaa itsesi paholainen, sillä nainen mistä minut päästettiin et ollutkaan sinä, olitko se sinä......
https://www.youtube.com/watch?v=vNa6zjp17jU
turvallisuus, rauhallisuus, terveellisesti.fi - Anonyymi
Ei riitä ei. Sama itsellä, hulluna vieläkin, mutta minkäs teet kun tunteet yksipuoliset.Mieheltä naiselle Tampereella.
- Anonyymi
Minä en ole Tampereelta. Eipä sille mitään voi jos ei osu tunteet tai tilanteet yksiin. Haaveilee silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole Tampereelta. Eipä sille mitään voi jos ei osu tunteet tai tilanteet yksiin. Haaveilee silti.
Pihtiputaallako vai missä?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihtiputaallako vai missä?
-sivustaEtelämpänä reilusti kuin Pihtipudas. Eikö se ole melkein lapissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelämpänä reilusti kuin Pihtipudas. Eikö se ole melkein lapissa?
Kuinka etelässä? Ei mulla ole mitään hajua missä on Pihtipudas. Mikä paikkakunnan kertomisessa on vaikeaa etenkin kun kaupunkejakin on missä on vähintään kymmeniä tuhansia ihmisiä?
Tietysti muuttotappiokunnilla on lähinnä vanhuksia ja jos siellä asuu nuorena eli vähemmistönä niin joo niin joo äh. Anonyymi kirjoitti:
Etelämpänä reilusti kuin Pihtipudas. Eikö se ole melkein lapissa?
Pihtipudas on suurin piirtein Vaasan korkeudella, tai oikeammin pikkasen alempana. Siis Keski-Suomessa.
Näin sivusta todettuna.
- Anonyymi
Haaveilla voit aina mutta mikset siirry toteutuksen asteelle.
- Anonyymi
Ei mulla ole siihen mitään välineitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole siihen mitään välineitä.
On sulla jotain yhteystietoja. Et sä muuten asiasta kirjottais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla jotain yhteystietoja. Et sä muuten asiasta kirjottais.
No jotain yhteyttä on, mutta ei siten kuin sä ajattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jotain yhteyttä on, mutta ei siten kuin sä ajattelet.
Mistäs sä mun ajatuksen tiiät, kuvittelet vaan. Pienikin toive voi aukaista kaivatun esiripun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sä mun ajatuksen tiiät, kuvittelet vaan. Pienikin toive voi aukaista kaivatun esiripun.
Tarkoitin, ettei ole yhteystietoja kuten toinen ajatteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään tapauksessa en halua pahoittaa kenenkään mieltä. Kunhan koitan välillä tukahduttaa sisäisen romantikkoni ja antaa järjellekin tilaa. Varmaan ohimenevää. Järki ei tässä päässä nykyisin kauaa pysy, taitaa jo vuotaa jostain. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Niin, kaikkia turnajaisia ei voi voittaa, ja sisäiset mittelyt niitä vaikeimpia.
https://youtu.be/R-txUwRfoLY- Anonyymi
mittelöt
- Anonyymi
Se, riittääkö se, on itsestäsi kiinni, teoista. Jos vain haaveilee, pitäisi huomata, ettei se ole oikeaa rakkautta.
Miksi et koskaan ajattele sen toisen tarpeita ja toiveita? Ehkä hän tarvitseekin ja kaipaakin jotain, mitä voit hänelle antaa? Ehkei vain tiedosta ja ymmärrä sitä . . .
Mutta ehkä oletkin mielummin antanut niitä asioita muille, ja vain loukannut ja satuttanut sitä toista.
Ja tietysti asiat voivat olla myös tässä, loppu. Joskus on paras luovuttaa, kun asioissa ei ole tarpeeksi tai toinen ei kunnioita rakkautta ja vain loukkaa, satuttaa ja tekee pahoja asioita. On vain loputtoman itsekäs.- Anonyymi
* Ehket vain tiedosta ja ymmärrä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
* Ehket vain tiedosta ja ymmärrä sitä
Sinä luulet pitäväsi niitä lankoja
Ei
Kyllä se on maailmankaikkeus
Se viisain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä luulet pitäväsi niitä lankoja
Ei
Kyllä se on maailmankaikkeus
Se viisainVain pelkuri pakenee omaa vastuutaan. Syyttäen maailmaa, ja aina syyttäen muita asioita.
Kun ei itse tee asioita, pakenee niitä ja omaa osuuttaan kaikesta ja pakenee vastuuta!
Näin se on! - Anonyymi
Totta tuo on, täysin ja juuri siksi ulisee " rakastan, mutta en voi tehdä yhtään mitään" . Katin villat tuollainen pelkuri mitään rakasta. Parempi on, että luovuttaa ja unohtaa rakkauden. Paras on hänen mennä nuolemaan vaimonsa persusta, ja tyytyä siihen. ( Lipitä oikein kunnolla).
Ai niin - niinhän olet aina tehnytkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo on, täysin ja juuri siksi ulisee " rakastan, mutta en voi tehdä yhtään mitään" . Katin villat tuollainen pelkuri mitään rakasta. Parempi on, että luovuttaa ja unohtaa rakkauden. Paras on hänen mennä nuolemaan vaimonsa persusta, ja tyytyä siihen. ( Lipitä oikein kunnolla).
Ai niin - niinhän olet aina tehnytkin!Huonoa trollausta, kukaan nainen ei kirjoita noin. Tuotapa juuri se vaimottomuus toisten pääkopille tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoa trollausta, kukaan nainen ei kirjoita noin. Tuotapa juuri se vaimottomuus toisten pääkopille tekee.
Ei, kukaan nainen ei kirjoitta noin - ei ainakaan jos luulee naisen olevan typerä ja tyhmä, helposti hyväksikäytettävä olio, jolta voit ottaa kaiken tarvitsemasi ja haluamasi huolettomasti ja helposti ja käyttää kynnysmattona.
Tuollainen nainen on kuin tehty sinulle! Ai niin - unohdin sen, että jäätkin sitten aina ihmettelemään, miksei nainen maistunutkaan paremmalta, ja on niin ontto olo, kun olet imenyt hänen tyhmyytensä tyhjiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kukaan nainen ei kirjoitta noin - ei ainakaan jos luulee naisen olevan typerä ja tyhmä, helposti hyväksikäytettävä olio, jolta voit ottaa kaiken tarvitsemasi ja haluamasi huolettomasti ja helposti ja käyttää kynnysmattona.
Tuollainen nainen on kuin tehty sinulle! Ai niin - unohdin sen, että jäätkin sitten aina ihmettelemään, miksei nainen maistunutkaan paremmalta, ja on niin ontto olo, kun olet imenyt hänen tyhmyytensä tyhjiin.Okei, ihan miten vain kuuppakeijo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain pelkuri pakenee omaa vastuutaan. Syyttäen maailmaa, ja aina syyttäen muita asioita.
Kun ei itse tee asioita, pakenee niitä ja omaa osuuttaan kaikesta ja pakenee vastuuta!
Näin se on!Mitä vastuuta? Anonyymeille kirjoittajille? Ei se ole mitään vastuun pakoilemista jos ihminen ei kiinnosta. Syyttelemällä, pakottamalla tai vonkaamalla ei tunteìta voi saada syntymään.
- Anonyymi
Tässäkään ei ole aloittajalta mitään. Näin sanan kuuppakeijo tuota selatessa alhaalta ylöspäin ja jätän nuo lukematta, sinut myös. Vastaan ihmisen oloisille ja jatkan vapaapäivän viettoa sitten. Pitäkää palstanne!
- Anonyymi
Mäkin rakastan hullunlailla mutta en vaan voi tehdä asian eteen yhtään mitään.
- Anonyymi
Miksi et voi?
- Anonyymi
Ymmärrän sen. En vaan voi itsekään tehdä muuta kuin toivoa näkemistä.
- Anonyymi
Niinhän se on. Jäin kaipaamaan.
- Anonyymi
Älä jää kaipaamaan, unohda hänet ja luovu kaipauksesta. Nyt nussit sitä vaimoasi monta kertaa päivässä, ja keskität ajatuksesi vain häneen. Unohdat kaiken muun.
Osaat kyllä myydä rakkauden, olethan aina niin tehnyt! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jää kaipaamaan, unohda hänet ja luovu kaipauksesta. Nyt nussit sitä vaimoasi monta kertaa päivässä, ja keskität ajatuksesi vain häneen. Unohdat kaiken muun.
Osaat kyllä myydä rakkauden, olethan aina niin tehnyt!Ja harjoitus tekee mestarin - jopa rakkauden myynnissä! Ja sitähän olet jo harjoitellut, useaan kertaan ja "hyvin"!
Eihän tuo ole sielunsa myyneeltä, paholaisen palvelijalta, temppu eikä mikään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja harjoitus tekee mestarin - jopa rakkauden myynnissä! Ja sitähän olet jo harjoitellut, useaan kertaan ja "hyvin"!
Eihän tuo ole sielunsa myyneeltä, paholaisen palvelijalta, temppu eikä mikään!Joten siirryhän nyt nussimaan sitä vaimoasi, se seksi nyt on varmaan päihteiden lisäksi yksi addiktioistasi.
Kyllähän nyt niiden vuoksi yhdet tunteet ja rakkauden myy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten siirryhän nyt nussimaan sitä vaimoasi, se seksi nyt on varmaan päihteiden lisäksi yksi addiktioistasi.
Kyllähän nyt niiden vuoksi yhdet tunteet ja rakkauden myy!No, Kerrohan tyydyttikö kunnon nussintatuokio vaimosi kanssa käskystä/kehoituksesta kieroa luonnettasi?
- Anonyymi
Tässä ei ole aloittajalta mitään vastauksia. En jaksa noita lukea, jotain ilkeilyä taas kai. Join eilen viiniä ja herkistelin. Pahoittelut yhdelle.
- Anonyymi
No jos vastaukset ovat tyyliin "ei kolahtanut" tai "ei minusta ole just nyt mihinkään vakavampaan", luuletko että nainen jää vielä odottamaan? Ei todellakaan...
- Anonyymi
Olen nainen itse eikä asiasta ole koskaan keskustelut noin. Jos oltaisiin noin pitkällä niin aloitus olisi mennyt suoraan hänelle!
- Anonyymi
Minusta kumpikaan osapuoli ei voi syyllistää toista alun saamattomuudesta, ainakaan reilusti. Juuri sitä edellinen keskustelija 3.7. 7.24 yrittää tehdä. Syyllistäminenkin on itsekästä, ensin kannattaa miettiä oma osuus…. Eikä aloitteita pidä tehdä toista ajatellen, vaan koska ITSE toivoo tutustumista tai suhdetta. Kukaan muu ei voi sinun puolesta päättää mitä tunnet. Vastapuoli, jos tuntee samoin, toki ilahtuu alotteesta, mutta jokaisen meidän on kannattava vastuu omista tunteitamme. Se ei ole toisen tehtävä tehdä minua onnelliseksi, vaan jos olen ITSE kiinnostunut, minun on itse tehtävä aloite ja näytettävä kiinnostus. Jos molemmat ottaa asiasta vastuuta, ei asioiden eteneminen ole vaikeaa (poislukien elämäntilanteiden ja moraalin tekemät hidasteet/esteet yms.).
Se, riittääkö se, on itsestäsi kiinni, teoista. Jos vain haaveilee, pitäisi huomata, ettei se ole oikeaa rakkautta.
Yksinkertaisesti, jos itsellä on kiinnostus, ihminen vastaa itse aloitteesta kun on kypsä siihen (koskee molempia). Jos ajattelee itsekkäästi, ettei halua ottaa riskiä tai pelkää, sitten kiinnostus ei ole selkeästikään tarpeeksi suuri siihen, että kynnys tehdä jotain ylittyy. Siitä ei voi vastapuolta syyttää, vaan se on IHAN OMA valinta.
Jokainen meistä joutuu miettimään, koska on parempi luovuttaa. Koska ei enää jaksa pitää toivoa yllä verrattuna siihen mitä vastapuoli antaa konkreettista toivoa tai antaa ymmärtää rivien välistä (tulkintavirheen mahdollisuus on olemassa jälkimmäisessä). Jos taustalla on ei-kiitos, sitten toinen ei selkeästi halua mitään. Jos olet itse yrittänyt konkreettisilla sanoilla, eikä toinen lähde kelkkaan, olet tehnyt mitä voit. Muuta ei voi. Vastapuolen on myös mietittävä haluaako hän ja osattava näyttää tahtonsa. Yhden tahto ei riitä.
Joskus tunteet on tiukassa. Tunteet on ihan oikeita ja aitoja, vaikka olisi kyse yksipuolisuudesta tai vaikka ei uskalla tai halua suhdetta. Joskus tunne lähtee olen kolautuksella (ihastuminen) ja joskus sen kanssa saa tehdä vuosia töitä. Kukaan ei voi ulkopuolelta arvioida mitä toinen kokee. Olen itse ollut kolmessa pitkässä vakavasti otettavasta 4.5-9.5v suhteessa ja silti suuret tunteet on aiheuttanut 3kk suhde nuorena ja rakastuminen työkaveriin (ei johtanut katseita pidemmälle). Kumpikin noista elämääni ravistelleesta miehestä aiheutti hyvin suuret tunteet jo ennen kosketusta, suutelua tai seksiä.
Kukaan ei voi sille, että rakastuu mitään. Niin kuin ei sille, ettei romanttisia tunteita vaan synny (riittävästi). Jos ei tule ”match”, ei se tee ketään huonoksi tai kelpaamattomaksi. Kaikista pahin olisi ’silmittömän rakastunut’ ’ei tunnu missään, mutta yritän ja jään kokeilemaan kun ei ole muutakaan parempaa’ -yhdistelmä. Sillä yhdistelmällä luultavasti loukataan syvästi myöhemmin ja suhde harvoin toimii kovin pitkään. Rehellisyys on armollisempaa kuin vastoin tunteita yrittäminen miellyttämisen takia.- Anonyymi
Tuonne jäi pätkä väliin edellisen kirjoittajan tekstiä, pahoittelen virhettä. Tarkoitukseni oli vastata yhteen kohtaan tuossa tekstissä ja siksi kopioin tekstiä oman tekstin alle, etten siteeraa väärin… ja sinne se jäi vahingossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonne jäi pätkä väliin edellisen kirjoittajan tekstiä, pahoittelen virhettä. Tarkoitukseni oli vastata yhteen kohtaan tuossa tekstissä ja siksi kopioin tekstiä oman tekstin alle, etten siteeraa väärin… ja sinne se jäi vahingossa.
Ihan sama. Ei kukaan lue noin pitkiä kirjoituksia hupipalstalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama. Ei kukaan lue noin pitkiä kirjoituksia hupipalstalla!
Tämä ei ole aloittajalta, mutta en itsekään lähde mitään luentoja nyt lukemaan. Ehkä illalla tai yöllä. Vapaapäivä on. En ehdi tässä koko päivää olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441