Mikä operaatio kirkolla oli eilen illalla meneillään kun useita poliisipartioita ja amppari paikalla. Heinäkissan ympäristö eristetty nauhoin.
Mitä tapahtui Heinäkissassa eilen
12
3352
Vastaukset
- Anonyymi
Onko siellä tapahtunut veriteko?
- Anonyymi
Kuulin että joku pakolaisista tai sitten heinäkissan kokki olis kuollu
- Anonyymi
??siis jos tämä on höpöhöpöä niin huonoa sellaista!
- Anonyymi
Niin ne huhut kertovat. Eipä ole uutisissa mitään ilmeisesti ollut?
- Anonyymi
Siis siellä on joku kuollut? No johan on. Ei sitten ilmeisesti rikosta kun ei mitään uutisoida. Rauha sielulleen.
- Anonyymi
Kuulin sellasen huhun et joku oli suuttunu jostaki, lyöny kätensä tai päänsä lasin läpi ja siin oli valtimo katkennu ja vuotanu kuiviin. Siitä sit kuollu ku ampparil oli kestäny nii kauan tulo
- Anonyymi
No mikä se totuus on? Facebookissa asiasta ei haluta julkista keskustelua. Tabu? Itsemurha kaikesta päätellen.
- Anonyymi
Ei liity toisiinsa
- Anonyymi
Nuorisotoimen facesivuilla oli postaus, että joku nuori heinäveteläinen on kuollu. Eihän liity tähän tapaukseen?
RIP joka tapauksessa - Anonyymi
No kuka siellä nyt kuoli ja miten?
- Anonyymi
Heti oli kuollut, kun henki oli lähtenyt.
- Anonyymi
Kyllähän vanhusvoittosessa pikkupaikkakunnassa kuolee vanhuksia; kuunnelkaapa kuolinkellojen moukaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351