Tämä minun ystävä käyttäytyy todella ilkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan ollaan oltu ystäviä melkein yli viisi vuotta ongelmat on vaan pahentunut en tiedä enää mitä teen? Koska aina kun hän juo hän hakee huomioon kokoajan en pysty heti soittaa tai laittaa viestiä hänelle hän suuttui sit alkaa se vittuile ja semmoiset asiat tuo esille mikä mulle on tärkeetä niin sanoo tosi ilkeästi niistä ja ei ajattele että se loukkaa minua mitä teen pistin välit poikki vähäksi aikaa kun mulla tuli mitta täyteen en vaan jaksa enää kun ei kaikkea käytöstä voi panna masennuksen piikkiin itsekkyys ja ilkeys
Masentunut ystävä
Anonyymi
0
702
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645