sellasta kysyisin kun olen sorceresslvl. 72menossa ja blizzard damage on vain alle 1000, vaikka kaikki 20pointsia on... miksi? jotkut ovat sanoneet ja jotka ovat olleet alle lvl.70 ja blizzard damage 2000-3000. joten miten tämä siis mahdollista? missä tein virheen?.
Diablo2 Lod kysymys
3
386
Vastaukset
Blizzard saa synergy boonuksii 5% eräistä muista skilleistä. Suosittelisin kuitenkin cold masteryn täyttämästi ennen synergyjä. Täysillä synergyillä dmg on reilu 2000. Tuolta voi suunnitella hahmon luontia
http://www.d2items.com/skills.php- :D:D:D:D
Olin ite ennen ihan mestari lodissa, sit lopetin sen. Mutta sen tiedän ETTÅ BLIZZARDII KÄYTTÄÄ VAIN NOOBIT. Mun baballa oli Mun sorkilla oli dmg 40000
- juuuuu
Blizzardilla saa aikaan ihan hyvääkin vahinkoa jos omaa hyvät tavarat ja skillit&synergyt on kohdallaan. Cold mastery tosin ei suoranaisesti lisää loitsujen vahinkoa vaan laskee vihollisten cold resistance ominaisuutta jolla tavoin vahinko kasvaa.
Itselläni ei ole edes parhaimmat kamat ja vahinko on blizzardilla 7500.
Sorceressin 40000 vahinko voi onnistua ainoastaan fire spelleillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165