Saanko pitää työpaikkani vankilassa jos solmin suhteen ex-vankiin?Tai saanko vankilasta vielä sen jälkeen töitä jos elän suhteessa ex-vangin kanssa?Voiko vankila luottaa vielä tällaiseen ihmiseen kuten minä?Luottaako entiset työtoverit yhä tällaiseen ihmiseen?
Vanginvartijana suhteessa ex-vangin kanssa
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta on vähän erikoista että olet ammatissasi toiminut noin. Mutta minkäs tunteilleen voi…
- Anonyymi
En usko että voit pitää työpaikkasi.
- Anonyymi
Jos jäät kiinni siitä, että solmit suhteen ex-vankiin, riippunee tuo siitä, oletteko tavanneet vankilassa. Vankilassa jos tapaat vangin, johon solmit suhteen tämän vapauduttua, voisi herättää epäilyksiä. Muutoin ei välttämättä tule edes ilmi. Käsittääkseni ei tavallisesti selvitetä, millaisia suhteita vankilassa työskentelevillä on, tai ei voidakaan jos ei ole mitään virallista todistetta tällaisesta suhteesta. Riippuu toki siitä, millainen tuo ex-vanki on, eli jos on jr-henkilö, varmaankin ongelmia on enemmän.
- Anonyymi
Missäs sitä on tavattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645