Suomessa ei ole mitään puoluetta josta sais tarkan analyysin, jota nyt tekoviisaat paskahousu toimittajat tietävinään Persuista !?
MTV:n kateus Perussuomalaisiin todistaa epädemokraattisen Median sairauden !?
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
jenkki pyllisteliöitä joka sorkka ja sensuroijia !?
- Anonyymi
Kiinnitti kyllä huomiota PS oli ainoa puolue joka voitti satoja paikkoja, silti media ulvoi PS HÄVIS??? Samaan aikaan Vas-liitto menetti lähes neljänneksen paikoistaan ja toimittelijat vain paapoi suurisilmä.-Li:tä...????
- Anonyymi
Mitähän tällä vihjailulla yritit ylioppilaana sanoa,ei purrut kansakoululaiseen !?
- Anonyymi
Persujen puolue on siinä kuin muutkinpuolueet ettei täydellistä selvyyttä saa koskaan !?
Hyvinvointivaltion alullepaniat Kommunistit oli selvemmin aatteensa levittäjiä ja sisksikö se Yhdysvaltain tuella piti markkinoida ulos,muka vallankaappajina ja SDP:nkin tuella !? - Anonyymi
Pyörittäähä oikeisto sosialistista armeijaakin, eikä MTV ole sitä huomaavinaan ja vielä ymärtämättömillä varusmiehillä !?
Ennen Lapuanliikkeeseen kuuluneet suojeluskunnat oli yksityisiä,eikö osakeyhtiömäisyys vois maksaa Hävittäjätkin ilman rahvasta !? - Anonyymi
Mainosrahoitteiset kanavathan näyttää ohjelmia, joita suuri massa haluaa katsoa. Tietenkin, koska muutenhan ei tulisi tarpeeksi mainostuloja. Yksinkertaista perusliiketoimintaa.
Ilmeisesti persut ovat todettu liian marginaaliksi.
Miksköhän persut ei ole vielä pistäneet omaa tv-kanavaa pystyyn.- Anonyymi
PErsuthan on Alfa-tv:llä Kike Elomaa ja dosentti Luukkanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319