Totta joka sana!

Nainen78

En oo koskaan saanu yhdynnässä orgasmia.

Ei oo ollu lähelläkään.

Oikeestaan se ei ees tunnu miltään.

Onko mussa joku vika?
Pitäisköhän mennä gynelle?

Kun mun klitorista nuolllaan saan ja sormilla klitorista hieromalla, mutta en yhdynnässä..

14

6964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkein 50 v

ole sitä milloinkaan yhdynnässä saanut - eikä kyse voi olla 'hehtaaripillusta' (kuten yksi kommentoijista ehdotti), sillä paikkani ovat uskomattoman pienet ja tiukat.
      Orgasmin saan vain itse klitorista koskettelemalla...

• voisi

olla se, että olet niin tolkuton perfektionisti että ainoastaan oma "täydellinen" kosketuksesi ja se että itse teet/tiedät mitä tehdä, voi sut laukaista

korvien välissä siis

• Nainen_80

Enkä edes nuolemalla enkä toisen sormilla. Omilla sormilla saan, mutta ei sekään miltään erityisen nautinnolliselta/rentouttavalta tunnu. Yhdyntä ei ole tuntunut oikein miltään yhdenkään viiden miehen kanssa, joiden kanssa olen ollut. Haluja välillä on, mutta ne kyllä kariutuvat yhdynnässä. Seksissä kaikkein mukavinta on ollut se, kun on ollut kiihottunut ennen ensimmäisiä yhdyntäkertoja kunkin miehen kanssa. Ainakin yksi miehistäni oli todella hyvä rakastaja, mutta hänenkin kanssaan itkin suihkussa seksin jälkeen. En koe yrittäväni liikaa. En oikeastaan ole enää kiinnostunut seksistä. Haluaisin vain läheisyyttä.

Nykyinen mieheni on ollut erittäin haluttu naisten keskuudessa. Hänen on ollut vaikea ymmärtää orgasmivaikeuksiani. Hänen aiemmat lukuisat panonsa ovat kuulemma pääsääntöisesti saaneet. Ilmeisesti yhdenillan seuraa sitten hakevat sellaiset naiset, jotka orgasmejakin saavat. Minua ei sellainen seura kiinnosta.

Kohtalotoverit voivat kirjoitella minulle osoitteeseen kaunis.mieli@suomi24.fi

• Nainen78

..oon ollu, ei tunnu silti juurikaan miltään.

Saan kyllä sillain oret että mies runkkaa mua sormilla tai nuolee mua.

Oon yrittäny rentoutuu ja ottaa rauhallisesti ja vaikka missä asennoissakin, mutta.. Ei voi mitään.. (Huokaus..)

• Mimih

olen menettänyt mielenkiintoni seksiin miesten kanssa, haluaisin vaan läheisyyttä, en ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia.. itse asiassa olen jopa alkanut haaveilla siitä, että olisin jonkun ihanan tumman naisen kanssa.. seurustelusuhde, kenties suuseksiäkin.. rauhallisesti.. hellästi.. pitkään.. hmm..

Olen sinkku, tumma kaunis 27-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta..

• raili.
        Nainen78 kirjoitti:

..oon ollu, ei tunnu silti juurikaan miltään.

Saan kyllä sillain oret että mies runkkaa mua sormilla tai nuolee mua.

Oon yrittäny rentoutuu ja ottaa rauhallisesti ja vaikka missä asennoissakin, mutta.. Ei voi mitään.. (Huokaus..)

ei sinussa ole mitään vikaa. ainoostaan siinä miten miehesi kiihottaa sinua. kiihotaminen on tehtävä ilman minkään laista kiirettä sekä oikein. voit neuvoa miten.
        muuten kiihotamisella tarkoitan koko vartaloa ,ei pelkästään jalkojen väliä.
        voitta aloittaa niin jotta hyväilettä toinen toisianne mutta äärimaisen helästi sekä rauhalisesti. koko ajan pitää muistaa jotta ei ole kiirettä mihinkään. siihen pitää varata aikaa, eikä pimiässä. kyllä se siitä alkaa luistaa. ai ensimäisellä kertaa ei ehkä kannata olla fyysisessä kanssakäymisessä jos ei oikein hirveesti haluta sisälle.

• ei todelakaan nainen voi saada orgasmia yhdynässä jos mies hakkaa kalulla niin kuin kirveellä halkoja.lyhykäisyydessä.
      fyysinen kanssakäyminen ei ole rytkytystä ja rynkytystä VAAN teknillinen suoritus aivan kun taide taulun teko. ja siinä kaikki vaikuttaa kaikeen. esileikki onvain yksi osa rakastelua, mutta se voi olla myöskin yksinään ilman rakastelua. naista pitää miehen voida kiihottaa vaikka sormesta yhtä paljon kuin klitoriksesta.
      voin kertoa jotta tämä toimii.
      sillä jos naisella on fyysisessä kanssakäymisessä vaikia saada orgasmia miehellä täytyy kiihottaa naista kaikialta muualta kuin sukupuoli elimistä äärimäisen paljon ja kun nainen tuntee kiihotuksesta tulevat voimakaat aallot vartalolaan ja jotta odottaa KOSKA KOSKA koskettaa pikkusiskoa peniksellä ja tämä tunne kuin nousee vaan.
      yhdyntä on tehtävä mahdolisemman helästi mutta syvälisesti.
      siinä vaiheessa kun nainen tuntee peniksen hellän kosketuksen häpyhuulilla voisitta naiset kuvutella miltä tässä tilanteessa teistä tuntuisi.?
      sitten kun äärimaisen hitaasti tunkeutuu sisälle,tuntisit jotta terska on juuri ja juuri upoutumassa sisälle.ja vagina puristaisi kaikilla voimilla sekä koitaisi tempua sitä sisälle hyväilyyn. tästä voitta itse jatkaa .
      muten huomaatta mitä pelkkä ajatuksin saa teissä aikaan entä sitten todelisuus.
      teillä ei tarvitse kuin käydä tuumasta toimeen.
      SILLÄ KAIKEN EDELYTYS ON JOTTA ON MAHDOLISEMMAN KIIHOTUNUT JA LUOTTAA. neuvokaa miehilenne miten pitää tehdä.
      hyvää kesää kaikille.

• taivas

Olen huomannut omalla kohdallani sen, että saan orgasmin vain kun olen miehen päällä, eli ratsastamalla.
        Nykyinen mieheni haluaa aina olla minun päällä, joten en saa edes mahdollisuutta yrittää. Ja hän haluaisi minua ainakun vain on mahdollista, joka päivä. Ja minulle taas riittäisi kerran kuussa seksin harrastaminen. Ja jos en suostu hänen kanssaan olemaan kun hän haluaa, hän suuttuu ja väittää että minä olen kyllästynyt hänneen ja en enää halua häntä...Vaikka ei se niin ole.
        Ja sitten kun harrastamme seksiä niin hän tulee heti, hän kerkeää sisälleni ja muutama työntö ja se on siinä. Minulle itselle ei jää mitään nautintoa...

• Nimetön
        taivas kirjoitti:

Olen huomannut omalla kohdallani sen, että saan orgasmin vain kun olen miehen päällä, eli ratsastamalla.
        Nykyinen mieheni haluaa aina olla minun päällä, joten en saa edes mahdollisuutta yrittää. Ja hän haluaisi minua ainakun vain on mahdollista, joka päivä. Ja minulle taas riittäisi kerran kuussa seksin harrastaminen. Ja jos en suostu hänen kanssaan olemaan kun hän haluaa, hän suuttuu ja väittää että minä olen kyllästynyt hänneen ja en enää halua häntä...Vaikka ei se niin ole.
        Ja sitten kun harrastamme seksiä niin hän tulee heti, hän kerkeää sisälleni ja muutama työntö ja se on siinä. Minulle itselle ei jää mitään nautintoa...

Onpa ongelma... teidän pitäisi voida keskustella asiasta, en tiedä osaako miehesi. Mies saattaa nimittäin olla nolona, kun hänen seksisuorituksiaan "arvostellaan". Tulee mieleen jonkinlainen kompromissi, eli vaikkapa niin että koska sinä suostut seksiin silloin kun hän haluaa, hänen pitäisi antaa sinun olla päällä silloin kun sinä sitä haluat. Jos keskustelusta ei koskaan tule mitään eikä seksissä pelata lainkaan yhteen, lienee ero lopulta väistämätön, veikkaan.

• taivas kirjoitti:

se on perinteistä mieheltä.
        elikkä kaksi asiaa seisoo yhtäaikaa sekä pätkitäin on selainen sanonta.
        sinä toimit seuraavasti. jotta määräät tahdin sekä miten.
        ja siten kun laitat sen sisälle älä tee pitkää sisään ulos liikettä. pitkitä selaista äärimäisyyteen. niin itselläsikin on mahdolista saada orgasmi.

• kosteathuulet

On hienoa havaita,joidenkin miesten tietävän noin
        hyvin,mistä nainen pitää...Olen samaa mieltä kanssasi.Rakastelua voi verrata myös taiteeseen ja
        muuta siihen liittyvää.Pitkät esileikit on suotavia,itse asiassa esileikkiä,voi vaikka pitkin päivää...En tarkoita että,tarvitsee sängyssä olla,mutta niitä ohimennen olevia hipaisuja, suukkoja niskaan yms...Sellaiset asiat kiihoittavat yllättävän paljon.Olen samaa mieltä kiihoittamisesta,että miehen pitäisi kiihoittaa naista ympäri kehoa mahdollisimman paljon, ennenkuin siirtyy hyväilemään sukupuolielimiä,mitä enenmän muualta ensin hyväillään,sen kiihottuneemmaksi nainen tulee.
        Luottamus toiseen on myös hyvin tärkeää,hyvälle
        seksille.Olen itse samaa mieltä,että kumppanille
        pitää kertoa,mitä haluaa ja mistä pitää,mutta se
        ei aina onnistu,koska kaikki eivät sitä kestä kuulla,seksistä pitäisi voida puhua avoimesti.
        Siten molemmat voivat nauttia seksistä parhaiten
        ja tuottaa mielihyvää toisillensa...Valitettavasti
        on myös miehiä,joilla on kova halu mennä suoraan
        asiaan,ilman esileikkejä,usein juuri vakituisessa suhteessa.Joskus sekin on kiihoittavaa,mutta kun
        niin on useammin ja esileikit jää pois lähes kokonaan,niin täytyy sanoa että,silloin minulla
        ainakin halut häviävät ja uskoisin niin käyvän
        monelle muullekkin...Yx mikä myöskin olisi hyvä asia niin jälkileikit, ne täydentää
        kaikkea tapahtunutta ihanasti...

• 20 v naimisissa

Olen muutaman kerran ollut saamaisillani yhdynnässä, mutta mieheni ei kestä tarpeeksi kauan. Hänen harjoittaessaan suuseksiä, asia on aivan toinen, onneksi! Toki nautimme suujutuista puolin ja toisin.
      Mutta hän saa myös pikaseksistä hyvät orkut. Näitä nautimme ollessamme kahden kesken ilman lasten yllätyksiä.

• raili.

mitä tarkoittaa saamaisillani? ok kerron piristeeksi pikasen. voin saada koska tahansa vaikka kuinka monta orkkua.kaikki olevat erinlaisia. olen tullut siihen tilanteeseen jotta orgasmi ei anna niin paljon muu,sekä on todella kiihottavaa koittaa kaikin keinoin orgasmin tuleminen. olen selvitänyt kaikki ongelmat mitä oli. pelkästään pikku poksu aiheuttaa jotta ei kätäkään jaksa liikauttaa puoleen tuntiin. hurjin rypäs on ollut 19 peräkanaa. alkoi tuntua jotta lievästi sanotuna pelotti. mahtava kokemus sekin oli. ne vain olevat joka kerta voimakkaammat sekä pitemmät.
        kaiken takana on luotamus partneriin sekä jotta voit kertoa miten tunnet kiihotuksen ja rakastelun kaikein parhaimmin.
        jotta myöskään partnerisi ei koskaan satuta sinua niillä tiedoilla mitä kerrot.
        viimenen on kaikein pahin koska yleensä mies kehuu taikka muuten kerskuu.
        on vain pyritävä löytämään luotamuksen arvoinen henkilö ja.

• oag

Ei seksi ole mikään A tai B tapahtuma. Jos kerran nuolemalla ja klitorista hieromalla tulet niin yhdistelkää nämä sen yhdynnän kanssa. Anna vaikka ensin miehesi nuolla sinut lähes orgasmiin, välillä hän työntyy sitten sisällesi ja sinä hierot sitten itseäsi tai hän voi tehdä sen myös sinulle, asennosta riippuen. Sitten taas hän voi välillä nuolla sinua uudestaan jonkin aikaa ja sitten taas työntyä sisällesi... jne
      Kokeilkaa vaikka eri asentoja jos löytyy jokin sellainen joka hieroo sinua juuri oikeasta paikasta.
      Harva nainen pelkästä rynkytyksestä tulee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe