Huumeet kiehtoo

Anonyymi

Hmm. Olen periaatteessa huumevastainen ollut, varsinkin kannabista vastustan, koska se tekee tyhmäksi.
Mutta siitä huolimatta jotkut huumeet kiehtoo. Ehkä erityisesti hallusinogeenit, muuttuneet tajunnantilat. Tai semmoinen huumerekvisiitta, värikkäät kankaat, korut yms.

Varsinkin kun kaikki julkkikset mainostavat bilehuumeita, kuinka ne kuuluu jetset-elämään ja annetaan kuva, että voi viihdekäyttää.

Hassua, että hallusinaatiot ja aistielämykset kiinnostaa, vaikka olen kyllä aika herkkä ihminen. Varmaankin sellainen erityisherkkä.

Ja toisaalta pelkäisin pahoja trippejä, oisko ne niinkuin unia, joista sä et herää. Ja jotkut unetkin voi olla järkyttäviä.

En mitään piikittämistä uskaltaisi tehdä, en pidä piikeistä ja se vaikuttaa vaaralliselta tunkea kaikkea suoneen. Tuskin haluaisin polttaakaan. En ole ikinä esim. kokeillut tupakkaa. Alkoholiakin juon kohtuudella.

Mutta nykyään varsinkin annetaan huumeista hirmu hieno kuva. Jos olisin jossain bilettämässä yökerhossa ja joku tajoais huumepilleriä, niin olisi kiusaus kokeilla.

Nuorena on kyllä lukenut kaikkia varoituksia ja haittoja huumeista, mutta ehkä ne unohtuu kun kaikki lobbaa huumeita ja antaa ymmärtää, että niitä voi käyttää saamatta haittoja. Ja huumemyönteiset sanoo, että huumevalistus on vain pelottelua ja propagandaa.

Itseäni kun mietin, niin olen kyllä ollut hirveän herkkä kaikille fyysisille tuntemuksille. Koen ne negatiivisena ja pyrin välttämään sellaista. Niin miten edes kestäisin jotain huumeiden vaikutuksia?

En esim. juo itseäni känniin, koska oksennan jos juon liikaa ja se on minusta epämiellyttävää.

6

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kokeilusta kerran pari vuodessa minunkin alkoi 28 vuotiaana. Vajaan kymmenen vuoden kuluttua perhe hajosi ja se on vienyt mukanaan. Kodit autot kaikki alkoi mennä kun viisikymmentä oli mittarissa. Nyt on jo hakattu useat kerrat sairaalakuntoon, kun en ole kuulemma maksanut oikein ja olen kertonut liikaa.

• Anonyymi

siitä vaan kokeilemaan jos elämä on tylsää. lopettaminen on kyllä vaikeaa, mutta 2 vuoden lakkoja pystyy pitämään.

• Anonyymi

Minua kiehtoo itseni kanssa pärjääminen.

• Anonyymi

Minä tykkän että piri ja esso ja bentsot ja kannabis tule hyvä olo :) 100 100 100

Vihan alkoholia enkä sittä käyttä :(

• Anonyymi

En koske subutex tai heroini enkä tramal mutta panacod ja musta parta ja lyrica tule hyvä olo :) 100 100 100

• Anonyymi

Olen muuten skitsofreenikko ja heille ei suositella päihteiden käyttöä, koska se voi pahentaa tilaa.

Luin just, että psyykenlääkkeet estää hallusinogeenien vaikutuksen.

-ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      86
      1468
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      110
      1059
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      898
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      768
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe